علیزاده: کمالوند به ناظر بازی گفت چقدر به تو پول دادند/ او به ما اتهام رشوه زد

معاون فنی - ورزشی باشگاه مس رفسنجان گفت: کمالوند در مقابل مسئولان باشگاه ما و مسئولان شهر مسجدسلیمان به ما اتهام رشوه زد و همه را متعجب کرد.

علیزاده: کمالوند به ناظر بازی گفت چقدر به تو پول دادند/ او به ما اتهام رشوه زد
علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، درباره حواشی بوجود آمده در جریان بازی مس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما مشکلی نداشتیم؛ مشکل از آن‌ها شروع شد. آن‌ها خیلی بد صحبت کردند و به تیم ما تهمت و افترا زدند. حتی کمالوند که از او توقع نداشتم به جایگاه ویژه آمد و با رفیعی ، ناظر مسابقه خیلی تند صحبت کرد و ما را مورد اتهام قرار داد که پول دادیم. این کار خیلی بد و زشت بود. مگر تیم ما در بازی با پرسپولیس و فولاد از داوری ضرر نکرد. در بازی با فولاد خوزستان ضرر کردیم. در بازی با پرسپولیس که اصلا خطایی رخ نداده بود و بازیکن آن‌ها پا گذاشت روی پای بازیکن ما، اما به نفع پرسپولیس پنالتی گرفتند. ما اصلا این شلوغ کاری‌ها را نکردیم.
وی ادامه داد: البته از این شلوغ کاری‌ها خودشان ضرر کردند. بازیکنانشان کارت گرفتند و مربی‌شان اخراج شد و حتی در طول بازی تحت تاثیر جو بوده و ضرر کردند. من از کمالوند تعجب می‌کنم! او قبلا مربی من بود و اصلا توقع این رفتار‌ها و این نوع حرف زدن را از او نداشتم. احترام خاصی برایش قائلم، اما توقع نداشتم در جایگاه ویژه مقابل مدیرعامل، هیئت مدیره و اعضای باشگاه، انگ پول و رشوه دادن به تیممان بچسباند. من که در زمین نبودم و نمی‌توانم قضاوت کنم، اما می‌گویند در زمین هم خیلی چیز‌ها گفته شده است. من به آن‌ها کاری ندارم، اما آنچه را که با چشم خود دیدم و با گوشم شنیدم، واقعاً از کمالوند بعید بود.
*فوتبال ارزش این کار‌ها را ندارد
معاون فنی ورزشی باشگاه مس با اشاره به این که دوربین باشگاه مس همه تصاویر را فیلمبرداری کرده است، گفت: ما همیشه در تمام بازی‌ها دوربین شخصی خود را در زمین مستقر می‌کنیم و به استناد همین تصاویر مطمئن هستیم پنالتی درست بود. بازیکن به شکل آبشاری به توپ ضربه زد و پنالتی محرز بود. اشتباه داوری جزئی از بازی است، اما همان صحنه را کمالوند و دیگر همکارانش دوباره ببینند متوجه می‌شوند که پنالتی درست بود؛ اگر غیر از این بود هر چه می‌خواهند بگویند. آن صحنه بدون شک پنالتی بود، اما کمالوند به دنبال صحنه دیگری بود.
علیزاده تیم مس را زخم خورده اشتباهات داوری دانست و تاکید کرد: ما هم از داوری‌ها خیلی ضرر کردیم، اما هیچ وقت اینقدر شلوغ نکرده و همه ارزش‌ها را با تهمت به تیم حریف، نابود نکردیم. خیلی حرف زشتی است که مربی حریف بگوید شما باج و پول دادید. به خدا که فوتبال فقط سه امتیاز دارد، رفت و برگشتش برای شما، اما ارزش این کار‌ها را ندارد. تو را به خدا همه چیز را خراب نکنید؛ همه چیز را زیر سوال نبرید. نمی‌دانم با این کار‌ها به کجا می‌خواهیم برسیم؟ من خیلی تعجب کردم که در مقابل همه مسئولان تیم ما، کمالوند با صراحت به رفیعی گفت: آقای رفیعی این‌ها چقدر به تو پول دادند بگو ما بیشتر بدهیم.
*باشگاه را راضی می‌کنم از کمالوند شکایت نکند
وی که از اتفاقات بازی دو تیم و رفتار مربیان حریف به شدت ناراحت و متعجب بود با اشاره به این که توقع چنی رفتار‌هایی را از مربی سابقش نداشت تصریح کرد: نمی‌دانم چرا؟ ولی واقعا حرکت کمالوند با تجربه‌ای که در فوتبال به عنوان بازیکن و مربی دارد جای تعجب داشت. نه من بلکه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تیممان هم واقعاً ناراحت شدند. نشان به آن نشان که دادستان و فرماندار مسجدسلیمان هم آنجا بودند و آن‌ها هم تعجب کردند که چرا مربی آمده بالا و این حرف‌ها را زده است؛ حتی فیلمش هم موجود است.
معاون فنی ورزشی باشگاه مس در مورد این که قصد شکایت از فراز کمالوند را دارند گفت: هنوز در این مورد تصمیمی نگرفتیم. از طرفی می‌دانیم عصبانی بوده است. من به خوبی می‌دانم در این مواقع چه فشاری روی مربی است. بازی کردم، مربی بودم و عصبانیت او را می‌فهمم و می‌دانم که از روی عصبانیت این حرف‌ها را زده است. از این رو باشگاه را مجاب می‌کنم تا از شکایت صرف نظر کند. با این حال نمی‌دانم می‌توانم آن‌ها را راضی کنم یا نه! اما امیدوارم.
*می‌توانیم بهتر از این شویم
علیزاده با اشاره به این که از روند کار تیمشان راضی است تصریح کرد: سال قبل هم تیممان همین شرایط را داشت. در هفته‌های اول نتایج خوبی نگرفتیم، اما مهره‌ها و مربیان خوبی داریم و تیممان بد نیست. تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود تا به هدفمان که همان تک رقمی شدن است برسیم. ما تا اصول، قائده و نظم باشگاهی خود را حفظ می‌کنیم. وقتی مجموعه نظم داشته باشد و کار اصولی انجام دهد به آن هدفی که دارد می‌رسد. ما هم از این قانون مستثنی نیستیم و فکر می‌کنیم می‌توانیم بهتر از این شویم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار