خدمات مدرن و معماری سنتی در هتل عالی قاپو اصفهان

ایام تعطیلات افراد زیادی تصمیم می‌گیرند که به سفر بروند، اما برای انتخاب مقصد سفر و یا حتی رزرو اقامتگاه دچار چالش می‌شوند.

خدمات مدرن و معماری سنتی در هتل عالی قاپو اصفهان

در این نوشته قصد داریم به شما یکی از بهترین هتل‌های شهر اصفهان را معرفی کنیم و در ادامه آن شما را با مرجع قانونی رزرو اقامتگاه سفربازی آشنا کنیم.

اجازه دهید نوشته را با این سوال شروع کنیم که چرا باید به اصفهان سفر کرد؟

چرا باید در تعطیلات به اصفهان سفر کرد؟

شهر زیبای اصفهان، یکی از تاریخی‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای توریستی ایران است.

اصفهان هم قدمت ایران و سومین شهر پهناور آن به حساب می‌آید که گوشه به گوشه‌ی آن مملو از آثار فاخر و مکان‌های دیدنی است که هر کدام شکوه و جلال خاصی به این شهر بخشیده.

به همین علت هم است که این شهر لقب نصف جهان را به یدک می‌کشد.

اوج رشد و توسعه این شهر به دوره‌ی صفویان و زمانی برمیگردد که بعنوان پایتخت انتخاب شد.

در آن زمان بستری مناسب برای ساخت بناهای تاریخی، کاخ‌ها و عمارت‌ها، مساجد و کلیساها، مدارس و حوزه‌های علمیه، موزه‌ها و حمام‌های سنتی، بازارها و صنایع دستی به وجود آمد.

هم چنین در آن دوره به هنرهای مختلفی از جمله خوشنویسی، نقاشی، معماری، کاشی‌کاری، خاتم‌کاری، مینا‌کاری و... بها داده می‌شد و هنرمندان مورد احترام پادشاهان و مردم بوده‌اند.

همه این‌ها دست به دست هم داد تا از اصفهان امروزی شکل بگیرد و از آن به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن نیز یاد کنند.

از آنجایی که شهر اصفهان دارای مکان‌های مختلف و متنوع گردشگری می‌باشد، می‌تواند تجربه‌ی یک سفر کم نظیر و به یاد ماندنی را به شما هدیه دهد.

کسانی که علاقه‌مند به بناهای تاریخی و معماری‌های شکوه‌مند ادوار گذشته هستند می‌توانند بازدید از میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، کاخ هشت بهشت، کاخ چهل ستون، منار جنبان، خانه‌های تاریخی و مساجد مختلف را در برنامه‌ی سفر خود جای دهند.

حتی دوست‌داران طبیعت می‌توانند در باغ گل‌ها، باغ پرندگان، پارک ناژوان، کوه صفه تفریح کنند و یا در کنار پل‌های مسحور کننده‌ی سی و سه پل و خواجو به تماشای زاینده‌رود زیبا بنشینند.

علاقه‌مندان به خرید و بازار می‌توانند از مجتمع‌های متعدد در سطح شهر خرید خود را انجام دهند و از بازارهای سنتی‌ای همچون بازار قیصریه‌ی نقش جهان صنایع‌دستی و سوغات شهر اصفهان را تهیه و بعنوان یادگاری با خود به همراه ببرند.

در ضمن اصفهان علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، غذاها و خوراکی‌های منحصر به فردی هم دارد که تجربه آن‌ها خالی از لطف نیست. از جمله این خوراکی‌های خوشمزه می‌توان به بریانی، خورش ماست، آش شله قلمکار، گوش فیل و دوغ و... اشاره کرد.

بعد از شنیدن این توصیفات احتمالا ترغیب شده باشید که به اصفهان سفر کنید اما قطعا دیدن این همه زیبایی در یک سفر یک روزه امکان‌پذیر نیست به همین خاطر باید به فکر انتخاب یک اقامتگاه با امکانات رفاهی کامل و مناسب باشید تا سفری بدون دغدغه را تجربه کنید.

هتل عالی قاپو همان جاییست که می‌توانید با کمک آن سفر خود به اصفهان را منحصر به فرد و خاطره‌انگیز کنید.

آنچه هتل‌ها همه دارند، عالی قاپو یکجا دارد!

هتل عالی قاپو یکی از هتل‌های با سابقه و مشهور اصفهان است که با معماری خاص و سنتی خود از سال ۱۳۴۵ آغاز به کار کرده.

طی سالیان متمادی به اتاق‌ها و امکانات این هتل اضافه شده و امروزه این هتل ۴ ستاره با ۱۰۶ اتاق پذیرای مهمانان شهر زیبای اصفهان است.

یکی از دلایل محبوبیت این هتل موقعیت مکانی آن است که در دل چهارباغ قرار گرفته و به سایر مکان‌های دیدنی اصفهان از جمله سی و سه پل، میدان نقش جهان، پل خواجو، چهل ستون، بازار شیخ لطف الله و کاخ هشت بهشت دسترسی راحتی دارد.

هتل عالی قاپو در انتهای خیابان شمس آبادی، انتهای خیابان کوالالامپور قرار گرفته است که بخاطر سنگ‌فرش بودن خیابان چهارباغ، حدودا یک فاصله ۷۰ متری از پارکینگ هتل تا ورودی آن وجود دارد. البته شما می‌توانید از طریق تماس با هتل، برای آوردن وسایل و چمدان‌هایتان از پارکینگ تا ورودی، نیروی کمکی درخواست کنید.

اتاق‌های متنوع هتل عالی قاپو پوشش‌دهنده سلیقه‌ها و نیازهای مختلف میهمانان این هتل می‌باشد.

اتاق‌های دو تخته سینگل و دو تخته دبل، اتاق‌های سه تخته، یک سوئیت بزرگ، سه سوئیت کوچک از جمله اتاق‌های این هتل می‌باشند.

در این هتل همه نوع امکاناتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد از جمله تلویزیون، مبلمان، اینترنت رایگان، یخچال و مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام، سیستم گرمایش و سرمایش، چای ساز، صندوق امانت، روم سرویس، تلفن بین المللی و هر آنچه که شما برای آرامش و رفاه به آن نیاز دارید.

هم چنین این هتل زیبا دارای یک رستوران ایرانی به اسم پارسه و یک رستوران ایتالیایی با نام ونیز است که تنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی را برایتان به ارمغان می‌آورد و هر کدام با غذاهای مختلف، طعمی دلپذیر و تکرار نشدنی را در خاطرتان ثبت می‌کند.

وجود کافی شاپی دنج مثل پاروین در این هتل با منویی متنوع می‌تواند عصرانه‌های خوشمزه‌ای را تقدیم‌تان کند تا نوش جان کنید.

جا دارد که به این موضوع هم اشاره کنیم که وجود یک استخر سرپوشیده و سونا در این مجموعه یکی دیگر از امکاناتی است که بر جذابیت این هتل می‌افزاید و مسافران زیادی را روانه این هتل می‌کند.

حال که با این هتل زیبا آشنا شدید احتمالا برایتان سوال شود که چطور می‌شود آن را به صورت اقتصادی رزرو کرد.

چطور هتل عالی قاپو را رزرو کنیم؟

اگر تصمیم گرفتید که به اصفهان سفر کنید و هتل عالی قاپو را به عنوان اقامتگاه خودتان انتخاب کنید، هرچه زودتر دست به کار شوید و قبل از پرشدن اتاق‌های این هتل، کارهای رزرو هتل عالی قاپو را انجام دهید تا سفر و اقامتی دلنشین را به خودتان هدیه کنید.

یکی از سایت های معتبر و محبوب که می‌توانید به وسیله آن با خیال راحت اقامتگاه مورد نظر خودتان را در سراسر ایران رزرو کنید، سایت سفربازی است.

این وب سایت مختص رزرو هتل و اقامتگاه در ایران است که امکان مشاهده اقامتگاه‌ها باکیفیت و خوش قیمت را برایتان به وجود آورده. شما می‌توانید در این سایت هر نوع اقامتگاهی که دوست داشتید را انتخاب کنید؛ برای اینکار تنها کافی است به سایت سفربازی مراجعه کنید و در بخش جستجو نام شهر مد نظرتان را وارد کنید تا لیستی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را مشاهده کنید.

برای مثال می‌توانید از طریق این سایت اقدام به رزرو هتل‌های اصفهان کنید. بعد از ورود به سایت با جستجوی نام اصفهان و از طریق اعمال فیلتر‌های موجود در این سایت می‌توانید لیستی از هتل‌های این شهر زیبا را تماشا کنید.

به وسیله فیلتر‌های سایت می‌توانید امکانات، قیمت و سایر ویژگی‌های اقامتگاه‌ها را نیز محدود کنید تا به گزینه مناسب خود برسید.

جالب است که بدانید این سایت امکان میزبان شدن را نیز برای شما فراهم می‌کند به طوری که اگر اقامتگاهی دارید و مایل هستید که آن را اجاره دهید می‌توانید عضو سایت سفربازی شده و به راحتی این کار را انجام دهید و درآمد کسب کنید.

سخن پایانی

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و به خوبی با شهر تاریخی اصفهان و هتل زیبای عالی قاپو آشنا شده باشید.

اگر تمایل دارید با دیگر مکان‌های جذاب و دیدنی نصف جهان و جزئیات آن آشنا شوید با مجله گردشگری سفربازی همراه شوید و برای یک سفر هیجان‌انگیز برنامه بریزید و لذت ببرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار