افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس در چادگان

فرماندار چادگان گفت: افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در چادگان بسیار نگران کننده است و مردم باید توصیه های بهداشتی و در خانه ماندن را بیشتر رعایت کنند.

عباس توکلی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: متاسفانه باوجود اطلاعیه های منتشر شده در روزهای قبل، مسافران هنوز سفر به چادگان را در برنامه های نوروزی خود دارند.
وی افزود: با توجه به کنترل ورودی جاده های شهرستان در ۳ ایستگاه پایش سلامت به خصوص در جاده چادگان - اصفهان، شاهد ترافیک بسیار بالایی هستیم و بسیاری از گردشگران این موضوع را جدی نگرفته اند.
رییس ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان چادگان گفت: از مردم شهرستان عاجزانه درخواست داریم توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و از ترددهای غیر ضرور در سطح شهر واقعا خودداری کنند.
۱۸ مورد ثبت شده تا ۳ فروردین در چادگان
غلامعلی حاجی عرب، مدیر شبکه بهداشت و درمان چادگان نیز گفت: آمار مربوط به کرونا در شهرستان چادگان تا به امروز ۱۸ مورد مثبت ثبت شده است.
وی افزود: تاکنون در سطح شهرستان از این تعداد ۲ مورد فوت شده اند، ۱۴ نفر در حال درمان و ۲ نفر هم بهبود یافته اند.
دبیر ستاد مقابله با کرونا ویروس در سطح شهرستان چادگان، با اعلام هشدار جدی وضعیت شهرستان گفت: غیر از آمار ذکر شده، ۹ مورد مشکوک هم ثبت شده که در انتظار جواب آزمایش آن ها هستیم.
حاجی عرب خاطرنشان کرد: شیوع ویروس با دید و بازدید افزایش می یابد درحالی که نباید سلامت افراد سالخورده را با دید و بازدید در خطر بیندازیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار