تکمیل عملیات پیاده‌روسازی خیابان چهارباغ خواجو

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از نوسازی پیاده‌روهای چهارباغ خواجو خبر داد و گفت: پیاده‌رو خیابان چهارباغ خواجو برای عبور نابینایان، جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شده است.

تکمیل عملیات پیاده‌روسازی خیابان چهارباغ خواجو

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر کلاهدوزان با اشاره به ساماندهی پیاده‌روهای سطح منطقه سه شهرداری اصفهان، اظهار کرد: عملیات پیاده‌روسازی ضلع شرقی خیابان چهار باغ خواجو پس از زیرسازی و عملیات بلوک فرش با هزینه ۲۸ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به طول هزار متری این پیاده راه، افزود: با توجه به قدمت بالای خیابان چهارباغ خواجو از سنگ‌های ویژه هتن‌آباد برای سنگ‌فرش پیاده‌رو استفاده شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نهضت پیاده‌روسازی منطقه سه تاکنون خیابان‌های باغ گلدسته، کمال اسماعیل، نشاط، هاتف و عبدالرزاق نوسازی شده است، همچنین این پیاده‌روها برای عبور نابینایان، جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: در جریان ساماندهی پیاده روها تمام پل‌های غیر استاندارد در مسیر جمع آوری و یا اصلاح شده است.

کلاهدوزان با بیان اینکه ایستگاه‌های اتوبوسی که در مسیر ساماندهی قرار دارد با ایستگاه‌های طرح جدید جایگزین می‌شود، خاطرنشان کرد: در ادامه این روند به‌زودی ساماندهی پیاده‌روهای خیابان فلسطین تکمیل خواهد شد و احداث پیاده‌رو خیابان احمد آباد نیز انجام می‌شود.

منبع: imna-619251

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار