از سکونشینی ذوبی‌ها تا دورهمی سپاهانی‌ها روی نیمکت

علیرغم سکونشینی و نیمکت‌نشینی بازیکنان ذوب‌آهن و سپاهان در دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان حضور یک بازیکن اصفهانی در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال اصفهان را نیز در این دیدار منتهی به جشن صعود سهامدار کرد.

از سکونشینی ذوبی‌ها تا دورهمی سپاهانی‌ها روی نیمکت


به گزارش ایمنا، از بین سه بازیکنی که از لیست تیم ملی برای بازی با ازبکستان خط خوردند ۲ نفر بازیکنان فصل گذشته ذوب‌آهن بودند. سکونشینی رشید مظاهری و احسان پهلوان در حالی اتفاق افتاد که آنها تنها نمایندگان تیم اصفهانی در تیم ملی بودند.

اما نمایندگان سپاهان هم در این مسابقه وضعیت بهتری نداشتند. احسان حاج‌صفی جای خود در ترکیب اصلی را به نفع علی کریمی از دست داد و در ادامه حتی به عنوان بازیکن جایگزین هم فرصت بازی پیدا نکرد. عزت پورقاز و سعید آقایی که خریدهای قطعی و احتمالی سپاهان در نقل و انتقالات محسوب می‌شوند هم در این بازی نیمکت‌نشین بودند.

جالب آنکه ۲ سپاهانی دیگر هم روی نیمکت حریف حضور داشتند. سرور چپاروف که احتمال دارد در آینده هم به همکاری خود با سپاهان ادامه دهد جزو مردان اصلی ساموئل بابایان در این مسابقه قرار نگرفت تا در کنار فوضیل موسایف که در گذشته طلایی‌پوش بود ۹۰ دقیقه بازی را از روی نیمکت تماشا کند.

علیرغم غیبت بازیکنان فصل گذشته یا آینده سپاهان و ذوب‌آهن اما یک بازیکن اصفهانی در این دیدار منجر به صعود به جام جهانی حضوری کاملاً پُررنگ داشت و او کسی نبود جز علی کریمی که در دیدار با ازبکستان ۹۰ دقیقه برای تیم ملی بازی کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار