زیباسازی شهر در گرو همراهی و مشارکت شهروندان

مدیرعامل زیباسازی شهرداری اصفهان زیباسازی این شهر را در گرو همراهی و مشارکت شهروندان در ارائه نظرات و ایده های خود به کارشناسان این مجموعه دانست.

زیباسازی شهر  در گرو همراهی و مشارکت شهروندان

مدیرعامل زیباسازی شهرداری اصفهان زیباسازی این شهر را در گرو همراهی و مشارکت شهروندان در ارائه نظرات و ایده های خود به کارشناسان این مجموعه دانست.

مهدی بقایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: امسال انتظار داریم مشارکت شهروندان در زیباسازی شهر افزایش یابد.

وی تصریح کرد: پروژه های شهری با دقت نظر شهروندان رو به رو است و ما نیز در نقطه ابتدایی همه پروژه ها به عنوان پیوست زیباسازی ورود پیدا کرده و هنگام تصویب طرح ها پیوست زیباسازی آنها را مطرح می کنیم.

مدیرعامل زیباسازی شهرداری اصفهان به زیباسازی میدان استقلال اشاره کرد و گفت: از 2 سال گذشته تاکنون در کنار فعالیت های عمرانی، اقدامات زیبا سازی هم در حال انجام است.

وی افزود: بر دیواره های شهر که امکان زیباسازی وجود دارد با مشارکت شهروندان نقاشی دیواری یا نورپردازی انجام می شود و شهروندانی که علاقمندبه نقاشی دیواری بر روی دیوار آپارتمان خود هستند می توانند به سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان مراجعه کنند تا گروه طراحان نسبت به ابعاد دیوار، طرح مطلوب را ارایه کند.

بقایی تاکید کرد: در 2 سال اخیر پیوست زیباسازی در اجرای پروژه های شاخص شهری پررنگ تر شده است.

وی زیباسازی این شهر را در گرو همراهی و مشارکت شهروندان در ارائه نظرات و ایده های خود به کارشناسان این مجموعه دانست و اضافه کرد: طرح های زیباسازی شهر در قالب نمادهای حجمی، آبنماها، نورپردازی و دیوارنگاره ها در سطح شهر اجرا می شود .
مدیرعامل زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه سیمای شهر زیبا می توانند نقش مؤثری در افزایش نشاط اجتماعی، سلامت روان شهروندان و طراوت شهر ایجاد کند، اظهار کرد: مردم همواره یکی از ارکان اصلی توسعه شهری هستند و امید می رود در این زمینه نیز یاریگر سازمان زیباسازی در اجرای طرح های مختلف شهری باشند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار