ظرف ۳ ماه آینده فاز اول شهرک سلامت در اختیار شهروندان قرار می گیرد

مدیر پروژه شهرک سلامت از افتتاح و بهره برداری فاز اول شهرک سلامت تا ۳ ماه آینده خبر داد.

ظرف ۳ ماه آینده  فاز اول شهرک سلامت در اختیار شهروندان قرار می گیرد

مدیر پروژه شهرک سلامت از افتتاح و بهره برداری فاز اول شهرک سلامت تا ۳ ماه آینده خبر داد.

رضا هیبتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پروژه شهرک سلامت جدا از اینکه می تواند سرمنشأ انجام بسیاری از خدمات درمانی برای بیماران باشد، می تواند صنعت گردشگری سلامت را در ایران بومی سازی و بسیاری از نگرانی خانواده ها برای درمان بیماری ها را رفع کند.

وی اولین فاز شهرک سلامت را شامل احداث کلینیک ها اعلام کرد و گفت: در این فاز ۳۳ مرکز جامع درمانی پیش بینی شده و طبقه همکف آن مراکز تجاری مرتبط با سلامت و دو طبقه زیرزمین آن کاربری پارکینگ با امکان پارک ۱۰۰۰ دستگاه خودرو است.

مدیر پروژه شهرک سلامت از افتتاح و بهره برداری فاز اول شهرک سلامت تا ۳ ماه آینده خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی فاز اول شهرک سلامت تکمیل شده اما ظرف 3 ماه آینده به صورت رسمی به بهره برداری می رسد و همزمان با افتتاح آماده سرویس دهی به شهروندان خواهد بود.

وی یادآور شد: این مدل از کسب و کار در جامعه می تواند شرایط خوبی را برای سلامتی پایدار افراد به همراه داشته باشد.

هیبتی تصریح کرد: بر خلاف باور جامعه اینکه تمام پزشکان خیابان های آمادگاه و شمس آبادی به شهرک سلامت منتقل می شوند، قرار است در شهرک سلامت کلینیک هایی ایجاد شود که به لحاظ بالا بودن سطح خدمات در مجموعه و فراهم کردن دیدگاه های بالا، قبل از اینکه پرشکان به این شهرک آیند، مردم به آن مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم می توانند بدون داشتن دغدغه ترافیک با هزینه های استاندارد وزارت بهداشت از امکانات فوق العاده درمانی شهرک سلامت استفاده کنند.


ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار