برگزاری پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی با رویکرد علمی و فرهنگی و رونمایی از آثار مکتوب این حوزه در اصفهان خبر داد.

برگزاری  پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی با رویکرد علمی و فرهنگی و رونمایی از آثار مکتوب این حوزه در اصفهان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب رضا ارزانی در جلسه کمیته علمی فرهنگی پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی اظهار داشت: استان اصفهان در حوزه برنامه‌های دینی به‌ویژه برپایی مراسم‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور دارد.
وی افزود: کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته استقبال، پشتیبانی و انتظامی در ستاد اصلی پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی تشکیل شده اما یکی از مهم‌ترین کمیته‌ها از نظر محتوایی این اجلاس کمیته علمی فرهنگی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های کمیته علمی فرهنگی پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در کمیته علمی فرهنگی پیش بینی شده که از جمله آن برگزاری دو همایش با رویکرد علمی قبل از اجلاس است و با رونمایی از آثار مکتوب در این حوزه به دنبال ماندگار شدن آثار پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی هستیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه لازم است یک راهبرد کوتاه مدت و یک راهبرد بلند مدت برای برگزاری این اجلاس در دستور کار باشد، تصریح کرد: می‌توان با تشکیل دبیرخانه علمی اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی تولیدات فرهنگی متناسبی را در این راستا در دستور کار داشته باشیم.
حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی افزود: همچنین پیشنهاد می‌شود تا روزهای قبل از برگزاری اجلاس نیز برنامه‌های تلویزیونی با عنوان دور همی هیئتی به‌صورت دوره‌ای برگزار و از صداوسیما مرکز اصفهان پخش شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار