سقوط درختان در اصفهان ادامه دارد

انجام 20 مورد عملیات آتش نشانی در یک روز

در پی شرایط جوی عصر روز جمعه و وزش باد شدید ، آتش نشانان از ایستگاه های آتش نشانی برای امداد رسانی به شهروندان اعزام شدند و بیش از 20 مورد عملیات به انجام رساندند .

انجام 20 مورد عملیات آتش نشانی در یک روز

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان اتش نشانی اصفهان، طی تماس های مکرر با سامانه ۱۲۵ سازمان، ستاد فرماندهی آتش نشانی بیش از 70 مورد نیروی های عملیاتی را به محل های مورد نظر اعزام کردند که در این بین بیش از 20 مورد عملیات مربوط به وزش باد و سقوط درخت بر روی خودرو، سقوط بنر و سقوط داربست فلزی بود که نیروهای عملیاتی از ایستگاه های 27 گانه به محل حوادث مورد نظر اعزام شدند و خوشبختانه با مدیریت فرماندهی عملیات این سازمان، به تمامی امداد خواهان خدمت مناسب ارائه شد .

علاوه بر حوادث مربوط به وزش باد، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به حریق و حوادث روزانه خود نیز امداد رسانی به موقع انجام داد و آتش نشانان شهر اصفهان در کمترین زمان ممکن در محل حریق و حوادث اعلام شده به سامانه ۱۲۵ حاضر شدند.

خدا قوت و خسته نباشید به تمامی همکاران سختکوش و ایثارگر در سازمان که توانستند با خوشرویی و متانت و البته تلاش مضاعف این روز پرکار را پشت سر بگذارند.

 

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار