آلت قتاله جنایت در فریدونشهر پیدا شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که به خاطر اختلاف حساب مرد 50 ساله ای را در یکی از روستا های فریدونشهر به قتل رسانده بود خبرداد.

آلت قتاله جنایت در فریدونشهر پیدا شد

سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان فریدونشهر،بلافاصله مأموران پلیس آگاهی آن فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد فردی 50 ساله بر اثر اصابت فشنگ جنگی به ناحیه قفسه سینه به قتل  رسیده که در این خصوص پرونده تشکیل و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: در این رابطه کارآگاهان با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی قاتل را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل به وسیله یک قبضه اسلحه کلاش اعتراف و انگیزه خود از این جنایت را اختلاف حساب با مقتول عنوان کرد که با کشف سلاح مربوطه و تکمیل پرونده متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 

ارسال نظر