بیوگرافی مجتبی شکوری از لکنت زبان تا شهرت و سهمیه با حواشی

بیوگرافی مجتبی شکوری را با اطلاعاتی از پدر، همسر، تحصیلات، آدرس مطب، آدرس کانال، بیماری، سهمیه، آدرس اینستاگرام را با حقایقی از زندگی وی را با عکس آورده ایم.

بیوگرافی مجتبی شکوری از لکنت زبان تا شهرت و سهمیه با حواشی

مجتبی شکوری کارشناس فرهنگی و چهره شناخته شده فضای مجازی است که با برنامه کتاب باز سروش صحت در شبکه نسیم به شهرت رسید و در چند سال اخیر کلیپ‌های او در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام بسیار وایرال شد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی مجتبی شکوری و همسرش نیلوفر ابراهیمی را در ادامه بخوانید.

مجتبی شکوری کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

مجتبی شکوری

تاریخ تولد

21 اردیبهشت 1366

محل تولد

تهران

شغل

معلم و کارشناس

نماد ماه تولد

ثور

مشخصات فیزیکی

قد

180 سانتی متر

وزن

حدودا 78 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

حجت الاسلام ابوالفضل شکوری

نام همسر 

نیلوفر ابراهیمی

تاریخ ازدواج

13 شهریور 1391

شغل پدر

فرهنگی

شغل مادر

معلم

مشخصات تحصیلی

دانشگاه

دانشگاه صنعتی شریف-دانشگاه تهران

رشته تحصیلی

مهندسی مکانیک- علوم سیاسی

مدرک

کارشناسی-فوق لیسانس و دکترای

مجتبی شکوری (9)
مجتبی شکوری در برنامه کتاب باز

بیوگرافی کامل مجتبی شکوری

کودکی و اوایل زندگی

مجتبی شکوری در روز دوشنبه 21 اردیبهشت 1366(سال خرگوش) مصادف با 11 ماه می سال 1987 میلادی و 12 رمضان سال 1407 هجری قمری در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 37 سال سن دارد. نماد ماه وی ثور است و متولدین اردیبهشت افرادی با سیاست، فکردهنده استراتژیک، خیلی قانع، صبور و آرام، پرتحمل و با محبت هستند.

قد مجتبی شکوری حدودا 180 سانتی متر است و حدودا 78 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

مجتبی شکوری (8)
عکس کودکی مجتبی شکوری

خانواده

خانواده مجتبی شکوری مشخص نیست چند نفره است و اطلاعاتی از تعداد خواهر و برادر و حتی این که وی فرزند چندم خانواده است منتشر نشده است.حجت الاسلام ابوالفضل شکوری پدر مجتبی شکوری شغل فرهنگی دارد و مادرش نیز معلم بوده است.  

تحصیلات

تحصیلات مجتبی شکوری در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف و در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای در رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران است.

این کارشناس فرهنگی در باره تغییر رشته اش گفت: من در رشته مکانیک مانند آلیس بودم در سرزمین عجایب، یعنی من آمده بودم اما با چرخ دنده ها نمی چرخیدم و به تنش برشی در جان تیرهای باردار هیچ علاقه ای نداشتم ولی به شدت عاشق فلسفه بودم، برای این که به رشته مکانیک علاقه نداشتم، 6 سال طول کشید تا با معدل 12/6 فارغ التحصیل بشوم.رشته مکانیک را انتخاب کردم! برای اینکه تو مدرسه استعدادهایمان شناخته نمی شود.اگر یه جرقه هایی از هوش نشون میدیم ساختاری هول آن تشکیل می شود که باید ریاضی بخونی که منم تو این جریان وارد رشته مکانیک شدم.

مجتبی شکوری و همسرش

مجتبی شکوری و همسرش، عکس همسر مجتبی شکوری و...از مواردی است که در صفحه اینترنتی گوگل جست و جو شده است اما وی متاهل می باشد. نیلوفر ابراهیمی همسر مجتبی شکوری همکلاسی دوران دانشگاهی وی بود در که 13 شهریور 1391 با هم ازدواج کرده اند و خبر طلاق مجتبی شکوری از همسرش شایعه فضای مجازی است.

مجتبی شکوری در بخشی از صحبت هایش در برنامه کتاب باز در مورد ماجرای ازدواج و عاشق شدنش در دانشگاه صحبت کرد و گفت: ما همکلاسی بودیم و ایشون حالا دانشجوی دکترای رشته مکانیک هستند اما من از لیسانس مسیرم را عوض کردم، ایشون رو دوست داشتم تا اینکه روز آخر دانشگاه بعد از 6 سال تصمیم گرفتم بهش بگم تا این حسرت دوست داشتن در وجودم نماند، بالاخره گفتم و یک ماه بعد ازدواج کردیم و حالا بهترین دوست زندگی ام است.

مجتبی شکوری (3)
عکس همسر مجتبی شکوری
مجتبی شکوری (5)
عکس مجتبی شکوری و همسرش

لکنت زبان مجتبی شکوری

لکنت زبان مجتبی شکوری در سن 4 سالگی اتفاق افتاد، زمانی که به یک گوسفند میخواست کاهو بدهد لیز خورد و از شدت ترس شوک شد و در نهایت دچار اختلال لکنت و گفتار گردید.در نهایت با تلاش و گفتار درمانی و آرزویی که برای سخنگویی دولت داشت بعد از سال ها درمان شد اما می گوید هنوزم زمان تنش عصبی لکنت سراغش میاید.

شهرت مجتبی شکوری

شهرت مجتبی شکوری از برنامه کتاب باز سروش صحت از شبکه نسیم شروع شد و وایرال شدن مجموعه گفتگوها و بحث‌‌های وی در شبکه های اجتماعی باعث محبوبیت وی شد.

پادکست مجتبی شکوری

پادکست مجتبی شکوری از سال 1400 با ساخت پادکست رادیو راه شروع شد و وی بیشتر سعی بر این داشت تا شنونده با مفاهیم کلیدی زندگی بشر از تولد تا مرگ روبه‌رو شده و درباره‌‌ی آن‌‌ها فکر کند. او در کنار تولید این پادکست، مجموعه ویدیوهایی با نام ویدئوهای «ویدیو راه» را نیز ساخته است که در امتداد این پادکست تولید شده است.

 سهمیه مجتبی شکوری

سهمیه مجتبی شکوری یا دروغ بزرگ مجتبی شکوری از تیتر های بود که از روز چهارشنبه 20 تیر سال 1403 در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تویتر وایرال شد.ماجرا از این قرار است که این چهره شناخته شده در فضای مجازی با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام گفت:  من یک دروغ گفتم در قسمت اول برنامه کتاب باز و این دروغ مانند یک تاریکی در درون من رشد کرد و همیشه انگار درون من را می‌جوید،جایی که در مورد رتبه صحبت کردم در واقع اینه که من با سهمیه به رتبه 48 رسیدم،عقل و انصاف و خردم امروز بهم میگه که این نامنصفانه و ناعادلانه است،اینکه پنهانش کنی زشت‌تره، اون رو جز دستاورد خودت قرار بدی در واقع دروغ و گناه عمومی که خیلی زشته، با همه وجودم عذر می‌خوام.

آدرس مطب دکتر مجتبی شکوری

درباره سایت دکتر مجتبی شکوری، مدرسه دکتر مجتبی شکوری، آدرس مطب دکتر مجتبی شکوری که جزو سرچ های پر تکرار جستجوگر گوگل هستند، اطلاعات موثقی یافت نشد.

اینستاگرام مجتبی شکوری

اینستاگرام مجتبی شکوری به آدرس mojtaba_shakoori است که 2 میلیون فالور دارد، 1 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 58 پست بارگذاری کرده است. وی در ژانویه 2015 صفحه اینستاگرام خود را ایجاد کرد و هنرمندانی چون سروش صحت، جواد عزتی و ....صفحه وی را دنبال می کنند.

مجتبی شکوری (1)
صفحه اینستاگرام مجتبی شکوری 

مجتبی شکوری در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

mojtaba_shakoori

وبسایت

مجتبی شکوری ویکی پدیا

حقایقی جالب درباره مجتبی شکوری

  1. صفحه اینستاگرام وی تیک آبی دارد.

  2. صفحه ویکی پدیا مجتبی شکوری هنوز ایجاد نشده است.

  3. دوران کودکی و نوجوانی بیش از حد شیطنت و شلوغی داشت .

  4. اصلا اهل درس و کتاب نبود.

  5. شیطنت های زیاد از آتش زدن بُرد مدرسه تا ریختن داروی خواب آور در چایی معلمان بخش از اقداماتی بود که در نهایت باعث اخراجش از مدرسه شد.

  6. روز ۲۶ مرداد ۱۳۸۳ با معدل ۱۵ و انضباط ۱۲ از مدرسه اخراج شد و باعث گریه پدرش شد. 

  7. بعد از اخراج از مدرسه روزی دو ساعت درس خواند تا اینکه به رکورد ۱۷ ساعت ۱۰ دقیقه مطالعه در روز رسید و توانست در کنکور با رتبه ۴۸ خانواده را خوشحال کند.

  8. از سال ۱۳۸۴ وقتی ۱۸ ساله و دانشجو بود بعنوان معلم فیزیک راهی مدارس شد.

  9. سال ۱۳۹۷  در باغ کتاب تهران مسئول آموزش بود.

  10. درآمدش از معلمی دو نوع است ، یک حقوق از مدرسه میگیرید و دیگری اینکه سازمان ها از بودجه آموزشی خود دعوتش می کنند.

  11. پارسا پیروزفر از بازگیران مورد علاقه ای اوست زیرا هیچ حاشیه ای ندارد.

  12. مهدی رستم پور مجری ورزشی که سالهاست از ایران مهاجرت کرده در واکنش به اقرار مجتبی شکوری نوشت:سال هاست در کامنت های پیجت و توییتر از شما می پرسند پدرت کیه و جواب نمیدی و فقط گفتی پدرم فرهنگیه!، چرا نمیگی فرزند حجت الاسلام ابوالفضل شکوری هستی! دلیل این پناهنکاری چیه؟!، او سپس اعلام کرد علاوه بر رانت دانشگاه که آسانسور ترفی شد، مسئولیت شما در باغ تهران هم با رانت بوده است و از همانجا با روابطی که ایجاد شد سر از برنامه کتاب باز درآوردی…

  13. سروش صحت  در ویژه برنامه یورو ۲۰۲۴ عادل فردوسی پور اعلام کرد مجتبی برای تحصیل در خارج از کشور حضور دارد.

  14. کانال مجتبی شکوری در ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/4117627364C351f6e7568 است.

  15. کانال دکتر مجتبی شکوری در تلگرام به آدرس https://t.me/dr_mojtabashakuri است.

عکس مجتبی شکوری

مجتبی شکوری (2)

مجتبی شکوری (6)

مجتبی شکوری (7)


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی مجتبی شکوری اینفلوئنسر و چهره شناخته شده فضای مجازی را مطاله کردید.اگر شما اطلاعات بیشتری از این چهره فرهنگی دارید با ما و سایر مخاطبان سایت اصفهان امروز در میان بگذارید.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار