بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده بختیاری

بیوگرافی عرفان طهماسبی و همسرش را با اطلاعاتی از خانواده، تحصیلات، قد و وزن، آدرس اینستاگرام را با حقایقی از زندگی وی می خوانید.

بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده بختیاری

عرفان طهماسبی (Erfan Tahmasbi)  خواننده و آهنگساز ایرانی متولد شوشتر خوزستان است که در ادامه اطلاعاتی از بیوگرافی وی را می خوانید:

عرفان طهماسبی کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

عرفان طهماسبی

تاریخ تولد

۲۵ شهریور ۱۳۷۷

محل تولد

شوشتر خوزستان

شغل

خواننده و آهنگساز

نماد ماه تولد

سنبله

مشخصات فیزیکی

قد

حدودا 175 سانتی متر

وزن

حدودا 80 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

چپ دست

مشخصات خانوادگی

نام همسر

مجرد

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

ابزار دقیق

مدرک

کارشناسی

Erfan Tahmasbi (5)

بیوگرافی کامل عرفان طهماسبی

کودکی و اوایل زندگی

عرفان طهماسبی در روز چهارشنبه 25 شهریور 1377(سال پلنگ) مصادف با 16 سپتامبر سال 1998 میلادی و 24 جمادی الاول سال 1419 هجری قمری در شوستر شوشتر استان خوزستان به دنیا آمده است و اصالت بختیاری دارد.سن عرفان طهماسبی 25 سال است.نماد ماه تولد این خواننده سنبله است و متولدین شهریور افرادی بسیار خونسرد، صبور و آرام هستند و از بحث و جدال بی زارند.

خانواده

خانواده عرفان طهماسبی مشخص نیست چند نفره است و اطلاعاتی از تعداد خواهر و برادر، اسم و شغل پدر  و مادر و حتی این که وی فرزند چندم خانواده است در دسترس نیست.

تحصیلات

تحصیلات عرفان طهماسبی در  رشته‌ اش فنی است و کارشناسی ابزار دقیق خوانده است. او درباره رشته ای تحصیلی اش گفت: رشته‌ ام فنی است؛ کارشناسی ابزار دقیق می‌ خوانده ام، دلیلش هم اینست که ما در خوزستان حتی یک هنرستان موسیقی هم نداریم با اینکه از کودکی به‌ شدت به موسیقی علاقه‌ مند بودم، اما چون می‌ دانستم رشته موسیقی در خوزستان وجود ندارد، به هنرستان رفتم که دست‌ کم در اسمش واژه هنر به‌ کار رفته است!

رفتم هنرستان و برق ثبت‌ نام کردم. واقعا ما در بحث امکانات تحصیلی و آکادمیک موسیقی در خوزستان بسیار فقیر هستیم درحالی ‌که اگر یک هنرستان موسیقی داشته باشیم، استادانی برای تدریس می‌ آیند و ناخواسته آگاهی آکادمیک موسیقایی‌ مان بالاتر می‌ رود.

Erfan Tahmasbi (4)

شروع فعالیت

شروع فعالیت عرفان طهماسبی در دنیای هنر با تئاتر آغاز شد و سپس  وارد دنیای موسیقی شد. وی با خوانندگی از کافه و رستوران های اهواز شروع شد تا این که با شرکت در برنامه عصر جدید نام خود را به عنوان پدیده خوانندگی مطرح نمود.

وی پس از نقل مکان به اهواز با تعدادی از دوستان خود یک گروه موسیقی به اسم «گروه الف» را تشکیل داده اند.

عرفان طهماسبی در فصل دوم برنامه «عصر جدید» به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان حضور یافت و یک قطعه بختیاری بسیار زیبا و احساسی را اجرا کرد. علاوه بر این، عرفان طهماسبی به عنوان یک خواننده، تیتراژ پایانی سریال ایرانی «نجلا» را به همراه مهدی یغمایی اجرا کرد. عرفان طهماسبی تا امروز چندین آهنگ جدید به صورت رسمی با عنوان‌های: آغاز کن بی من، خیال، نجلا، کجایی، مترسک، تردید، ماه نو و … را منتشر کرده است.

عرفان طهماسبی و همسرش

اگر شما به دنبال اطلاعات یا عکس عرفان طهماسبی و همسرش هستید باید بدانید که وی فعلا مجرد است و تاکنون عکسی از همسر عرفان طهماسبی در اینستاگرام وی منتشر نشده است.

اینستاگرام عرفان طهماسبی

اینستاگرام عرفان طهماسبی به آدرس erfuntah است که 2.9 میلیون فالور دارد، 621 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 39 پست بارگذاری کرده است.وی در تاریخ اوت 2017 صفحه شخصی خود در اینستاگرام را ایجاد کرد و در ژوئن 2022 تیک آبی دریافت کرد.نویدمحمدزاده و مهدی پاکدل صفحه وی را دنبال می کنند.

Erfan Tahmasbi (1)
اینستاگرام عرفان طهماسبی

عرفان طهماسبی در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

erfuntah

وبسایت

بیوگرافی ویکی پدیا عرفان طهماسبی

آثار عرفان طهماسبی

  • آهنگ

  • آغاز کن بی من

  • خیال

  • نجلا

  • کجای

  • مترسک

  • تردید

  • ماه مو

  • تو

  • گل مهتاب

Erfan Tahmasbi (3)

حقایق کمتر شنیده شده درباره عرفان طهماسبی

  • صفحه ایسنتاگرام وی تیک آبی دارد.
  • عرفان طهماسبی همسر برنا خورشیدی نیست.
  • مهارت در موسیقی محلی یکی از نقاط قوت وی می باشد.
  • در کودکی یک عادت بدی که داشت این بود که حیوانات را گاها اذیت می کرد ولی الان حامی حقوق حیوانات است.
  • وی در حال حاضر در کنار کار خوانندگی در یک موسسه موسیقی تدریس هم می کند.
  • عرفان طهماسبی با شرکت در سری دوم برنامه عصر جدید نام خود را مطرح کرد، او در مرحله اول با اجرای بی نظیر آهنگ «گلم گلم» با تحسین و ۴ چراغ سفید داوران به دور دوم رفت.
  • در دور دوم کارش به خوبی اجرای اول نبود تا اینکه با رای نجات به مرحله نیمه نهایی راه یافت و امین حیایی به او رای نجات داد و با راه یابی به فینال این مسابقه با رای مردمی نفر دوم این فصل از عصر جدید شد
  • وی در 22 سالگی در سال 1399 اولین ترک مستقل خود به نام «بی وفا» را منتشر کرد و سپس سال ۱۴۰۰ آهنگ «کجایی» را روانه بازار کرد و یک سال بعد تک آهنگ «آغاز کن بی من» را منتشر ساخت
  • بیشتر آموزشش را از طریق مجازی یاد گرفت است.وی در این باره می گوید: نه می‌ توانم بگویم آموزشی نداشتم، نه می‌ توانم بگویم داشتم. واقعیت این است که خیلی کم، در جلساتی بسیار کوتاه، در حد یکی‌ دو جلسه با استادانی کار کرده‌ ام، آن هم فقط در حدی که سؤالاتم را بپرسم.
  •  18 سالگی برای کسب درآمد از شوشتر به اهواز نقل مکان کرد و در یک کبابی خیلی کوچک در اهواز مشغول به کار شد.

پرسش های متداول

ایا عرفان طهماسبی ازدواج کرده است؟

خیر


سخن آخر

در این مطلب اطلاعاتی از بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده و آهنگساز ایرانی را آورده ایم.آیا شما اطاعات بیشتری از زندگی شخصی وی دارید که با ما و سایر مخاطبان در میان بگذارید؟

ارسال نظر