قبادی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج:

گفت‌وگو بهترین گزینه برای رونق اقتصاد خصوصی است

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج معتقد است گفت‌وگو بهترین گزینه برای رونق اقتصاد بخش خصوصی است.

گفت‌وگو بهترین گزینه برای رونق اقتصاد خصوصی است

عبدالله قبادی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج پیرامون دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا (ACD) در اصفهان؛ با بیان اینکه شعار ما در بخش خصوصی گفت‌وگوی پایدار است، گفت: از قدیم تا امروز بهترین گزینه برای تعامل و اقتصاد خصوصی گفت‌وگو است. ارتباط با تمام دنیا با گفت‌وگو میسر خواهد شد و به تعاملات تجاری می‌انجامد و شعار اجلاس ACD نیز بر همین پایه استوار بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج درباره ظرفیت‌های تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد استانی چهارفصل و دارای پتانسیل بسیار قوی برای سرمایه‌گذاری است. استان ما از نظر نفت و گاز، گردشگری و آب بسیار مستعد است.

او افزود: گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد بسیار بکر است و در حوزه پتروپالایشگاه‌ها در منطقه گچساران فضا برای سرمایه‌گذاری وجود دارد. در کشاورزی و صنایع دارویی نیز آماده سرمایه‌گذاری هستیم.

قبادی با بیان اینکه اصفهانی‌ها بهترین تولیدکننده‌ها هستند، خاطرنشان کرد: استان اصفهان قطب صنعتی کشور است. شخصا از گذشته با تولیدکنندگان در اصفهان ارتباط داشته‌ام و منصفانه، بهترین تولیدکننده‌ها در این استان حضور دارند. واحدهای تولیدی اصفهان صادرات محور هستند و ظرفیت خوبی دارند.

 

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار