«متفقین» به فرشچیان می آیند

فیلم سینمایی «متفقین» به کارگردانی رابرت زمکیس، یکشنبه ۱۱ تیر ماه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اکران می شود.

فیلم سینمایی «متفقین» به کارگردانی رابرت زمکیس، یکشنبه ۱۱ تیر ماه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اکران می شود.

به گزارش ایمنا، باشگاه فیلم فرشچیان که به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامۀ پخش فیلم را برای علاقمندان به هنر هفتم برگزار کرده بود در نظر دارد این برنامه را تا پایان تابستان سال جاری در این سالن ادامه دهد. برنامۀ امشب این باشگاه به اکران فیلم «متفقین» اختصاص دارد.

متفقین (Allied) فیلمی در سبک رمانتیک مهیج به نویسندگی استیون نایت و کارگردانی رابرت زمکیس است. فیلم داستان دو آدمکش به نام‌های مکس واتان (برد پیت) و ماریان بوسه‌ژوق (ماریون کوتیار) را روایت می کند که در طی مأموریتی برای کشتن یک مقام آلمانی عاشق یکدیگر می‌شوند. در این فیلم بازیگرانی چون برد پیت و ماریون کوتیار ایفای نقش می کنند.

گفتنی است، مدیر امور سینمایی باشگاه فیلم فرشچیان اعلام کرده است که علاقمندان برای تماشای فیلم های این باشگاه تا دوشنبه ۱۲ تیر ماه فرصت دارند با در دست داشتن یک قطعه عکس و مراجعه به دفتر سینما و تئاتر فرشچیان، حضورا نسبت به ثبت نام خود در این باشگاه اقدام کنند و ضمن تماشای هر شب فیلم ها از تخفیفات ۱۵ تا ۲۰ درصدی که برای استفاده از کافه، رستوران، باشگاه بدنسازی، کتابفروشی و کنسرت ها و تئاتر های روی صحنۀ مجتمع در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

علاقمندان برای دیدن فیلم متفقین می توانند امشب، رأس ساعت ۲۱ به سالن روباز مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار