زمان برگزاری جشنواره کودک متناسب با فعالیت مدارس باشد

کارگردان فیلم امین و اکوان زمان برگزاری جشنواره کودک را مناسب ندانست و گفت: جشنواره کودک و نوجوان در زمان فعالیت مدارس رونق بهتری خواهد داشت.

کارگردان فیلم امین و اکوان زمان برگزاری جشنواره کودک را مناسب ندانست و گفت: جشنواره کودک و نوجوان در زمان فعالیت مدارس رونق بهتری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، زحل رضوی ظهر یک شنبه در نشست خبری فیلم امین و اکوان با بیان اینکه حدود ۱۵ سال در حوزه تولید فیلم های پویانمایی در تلویزیون کار کرده ام، اظهار داشت: تغییرات مدیریتی در کار ما تاثیر خاصی دارد، فیلمی داشتم که پس از نگارش محتوا به دلیل تعویض مدیران سه تا چهارسال امکان ساخت آن کار فراهم نشد.

وی با بیان اینکه بودجه پویانمایی امین و اکوان را با هزینه خصوصی تامین کرده است، افزود: به دلیل انتظار برای بودجه زمان ساخت فیلم از یک سال بیشتر شده و سه سال به طول انجامید.

دولت باید به وظیفه خود در قبال فرهنگ و هنر عمل کند

کارگردان فیلم امین و اکوان با اشاره به اینکه دولت باید به وظیفه خود در قبال فرهنگ و هنر عمل کند، ابراز داشت: سالهاست تنها قولهایی در ارتباط با قطع رانت در فیلم شنیدیم.

وی زمان برگزاری جشنواره کودک را مناسب ندانست و بیان داشت: تبلیغات سطح شهر نسبت به جشنواره کودک از دیدگاه من کم بود و بیشتر تبلیغات از طریق فضایی مجازی است، از سویی زمان فعالیت مدارس جشنواره رونق بهتری خواهد داشت.

رضوی در ارتباط با کیفیت فیلم خود تصریح کرد: برای رساندن فیلم مجبور به پایین آوردن سطح کیفی انیمیشن شدیم اما سعی کردیم با داستان و محتوای جذاب دیگر ضعف ها را کاهش دهیم.

توزیع کنندگان به بهانه فانتزی بودن »امین و اکوان» از پذیرش آن امتناع کردند

مهدی صفا پور تهیه کننده این نیمیشن در ادامه با انتقاد از جا نیفتادن انیمشن در میان توزیع کنندگان ابراز داشت: ما برای فروش امین و اکوان به دنبال توزیع کننده های اما با این بهانه که کار فانتزی است از پذیرفتن آن امتناع کردند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار