ملی‌پوش هندبال: شهرداری کاشان هنوز با بازیکنان این تیم تسویه نکرده

محمد سیاوشی بازیکن تیم هندبال شهرداری کاشان گفت: شهرداری کاشان کاپ قهرمانی هندبال را گرفت اما بازیکنان را فراموش کرد و چک بی محل کشید.

محمد سیاوشی بازیکن تیم هندبال شهرداری کاشان گفت: شهرداری کاشان کاپ قهرمانی هندبال را گرفت اما بازیکنان را فراموش کرد و چک بی محل کشید.
به گزارش ایسنا، لیگ هندبال فصل گذشته اسفندماه به پایان رسید و تیم هندبال شهرداری کاشان به مقام قهرمانی این فصل دست یافت. اکنون با گذشت حدود چهارماه از اتمام این رقابت‌ها شهرداری کاشان هنوز با بازیکنان این تیم تسویه نکرده و هر روز با وعده و وعید برای پاس شدن چک ها، امروز و فردا می‌کند.
محمد سیاوشی ملی پوش هندبال در گفت و گو با ایسنا در مورد این موضوع اظهار کرد: برایم سوال برانگیز شده است که چرا یک ارگان دولتی همانند شهرداری باید چک بی محل دست بازیکن بدهد. دو ماه است که از تاریخ چک گذشته و هنوز پاس نشده است، مسئولان هم به روی خود نمی آورند.
او در خصوص مطالبات بازیکنان این تیم از فصل قبل و وعده و وعیدهای شهرداری کاشان گفت: بازیکنان 30 درصد از قرارداد و 30 درصد از کارانه قهرمانی شان را از شهرداری کاشان طلبکار هستند و متاسفانه این پول را به ما پرداخت نمی‌کنند. هر بار هم که رجوع می کنیم ما را امروز و فردا می کنند.
ملی پوش هندبال با بیان اینکه چک ها را اجرا می گذارند ادامه داد: ما بازیکنان چک ها را اجرا م گذاریم و تا پول و حقمان را از شهرداری نگیریم دست بردار نیستیم. تک تک ما بازیکنان شش ماه زندگی و خانواده را گذاشتیم و در شهر غریب برای آن ها بازی کردیم و قهرمان شدیم. جام قهرمانی را گرفتند و با وعده و وعید ما را رها کردند.
سیاوشی در انتها گفت: ما شش ماه است احترام همه مسئولان را از ریاست باشگاه تا معاون و معاونت مالی اداری شهرداری کاشان را نگه داشتیم ونخواستیم در شهرداری کاشان سروصدا کنیم اما بدانند دیگر نمی‌توانند ما را به هم پاس دهند. جالب این جاست که بعد از این همه مدت با برخی از بازیکنان تماس گرفته‌اند که چک ها را بیاورید تا به جای آن چهار تا پنج میلیون را با شما تسویه کنیم.
دروازه بان تیم ملی هندبال در پایان گفت: ما از آن روزی که در زمین قرار گرفتیم و بازی کردیم دیگر شهردار کاشان را ندیده‌ایم. او به همه ما قول داد که قبل از عید با ما تسویه خواهد کرد اما ما دیگر این آقا را ندیدیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار