طرح رونق تولیدی در یک هزار و۲۰۰ واحد صنعتی استان به اجرا گذاشته شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تاکنون طرح رونق تولیدی در یک هزار و۲۰۰ واحد صنعتی استان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

رئیس ساز مان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تاکنون طرح رونق تولیدی در یک هزار و۲۰۰ واحد صنعتی استان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

اسرافیل احمدیه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت:‌ سال گذشته در مجموع بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان در قالب طرح رونق تولید و همچنین به طور مستقیم از سوی بانک‌ها پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات شامل هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای واحدهای تولیدی با تعداد کارگران کمتر از ۱۰۰ نفر، ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای واحدهای با تعداد کارگران بالای ۱۰۰ نفر و هشت هزار میلیارد ریال به طور مستقیم از سوی بانک ها به واحدهای تولیدی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان همچنین آخرین آمار واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اصفهان را حدود ۹ هزار و ۱۵۰ واحد اعلام و اضافه کرد: از سال گذشته تا کنون حدود ۴۰۰ واحد به آمار استان اضافه و از طرفی تعدادی واحد به دلیل راکد بودن و پیشرفت نکردن با وجود اخذ جواز تاسیس از فهرست حذف شدند.

وی تاکید کرد: حدود یک هزار و ۵۰ واحد با پیشرفت بالای ۶۰ درصد از استان اصفهان هستند که تسهیلات طرح رونق تولید فرصت خوبی برای آنها به منظور پیشرفت و تکمیل طرح‌ها است.

احمدیه گفت: ثبت نام برای بهره مندی واحدهای صنعتی، کشاورزی، معادن، اصناف و خدمات از تسهیلات مالی طرح رونق تولید در سامانه بهین یاب از سر گرفته شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار