مطمئن باش ژنرال

انتخاب امیر قلعه نویی برای هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال ، مجابمان کرد تا بعد ازچند هفته تمرینات سخت و فشرده بدنسازی، در ورزشگاه فولادشهر حاضرشویم و اولین مسابقه به‌اصطلاح دست‌گرمی و تدارکاتی سفید و سبز‌پوشان را برابر تیم فوتبال امید ذوب‌آهن نظاره گرباشیم . طبق قول و وعده قبلی، قرار بود این مسابقه رأس ساعت 6 بعد از ظهر آغاز شود که باز هم شاهد بی‌نظمی‌های مرسوم بودیم.

انتخاب امیر قلعه نویی برای هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال ، مجابمان کرد تا بعد ازچند هفته تمرینات سخت و فشرده بدنسازی، در ورزشگاه فولادشهر حاضرشویم و اولین مسابقه به‌اصطلاح دست‌گرمی و تدارکاتی سفید و سبز‌پوشان را برابر تیم فوتبال امید ذوب‌آهن نظاره گرباشیم . طبق قول و وعده قبلی، قرار بود این مسابقه رأس ساعت 6 بعد از ظهر آغاز شود که باز هم شاهد بی‌نظمی‌های مرسوم بودیم. قبل از شروع مسابقه، اندک هواداران تیم ذوب‌آهن با تشویق بازیکنان و سرمربی این تیم، حمایت خود را از تیمشان به‌عمل آوردند . علاقه‌مندان به تیم ذوب‌آهن با این پتانسیل و انرژی، از همین حالا جنگ «کری‌خوانی» خود را با دیگر تیم‌های مدعی ،مثل سرخابی‌های پایتخت آغاز کردند. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با لباس کاملا ورزشی در شرایطی که خیلی حوصله حرف‌زدن و سروکله‌ زدن با این‌و‌آن را نداشت، وارد چمن‌سبز ورزشگاه شد و بر روی نیمکت نشست. تیم امید فوتبال ذوب‌آهن هم با هدایت حسن حاج رسولی ها، با لباس کاملا نارنجی، در برابر تیم بزرگسالان ذوب‌آهن صف‌آرایی کرد. حاج رسولی ها، در ابتدای کار، با عنایت به این مسئله که تیمش در شرایط کنونی در حال تست‌گیری است و توان رقابت با تیم بزرگسال را ندارد، به‌نوعی خود را از شکست احتمالی تبرئه کرد .

ذوب آهن ، سایپا ، به‌زعم تماشاگران
مسابقه تدارکاتی تیم‌های بزرگسالان و امیدهای ذوب‌آهن که با لباس‌های سفید و نارنجی به‌اجرا در‌آمد، به‌زعم تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر، گویی میان تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا انجام می شد .
به‌هر‌حال، با تأخیر در زمان مقرر شاگردان قلعه‌نویی، با ترکیب: رشید مظاهری، دانیال اسماعیل‌فر، وحید محمد‌زاده، مهدی رجب‌زاده ، مهدی مهدی‌پور ، سید محمدرضا حسینی، محمد نژاد‌مهدی، محمد ستاری، مرتضی تبریزی و محمد‌رضا عباسی وارد مسابقه شدند که در نوک پیکان خط حمله ذوبی‌ها، مرتضی تبریزی انجام‌وظیفه می‌کرد و مهدی رجب‌زاده که از سوی دیگر بازیکنان با نام حاج‌مهدی صدا زده می شد، به عنوان مهاجم سایه قرار گرفته بود.
تیم امید نیز با ترکیبی کاملا بسته وسیستم دفاع چند لایه ( 1-5-4) برابر تیم بزرگسالان صف کشید. نیمکت‌نشینی اسماعیل شریفات، احسان پهلوان و حمید بوحمدان هم در ابتدای کار واضح و مبرهن بود که قلعه نویی‌، با تقسیم قوا می خواهد از تمام داشته های خود استفاده کند .
گلزنی مرتضی تبریزی
تیم بزرگسالان ذوب‌آهن با میدان‌داری قاسم حدادی‌فر و مهدی مهدی‌پور در مرکز میدان عرصه را بر تیم امید تنگ و تنگ‌تر کرد تا اینکه پاس اشتباه هافبک تیم امید ذوب‌آهن که نامش برایمان مجهول مانده، سبب شد تا تبریزی با تیز‌هوشی کامل، گل اول مسابقه را به‌ثمربرساند. ضربه سرشیرجه ای سید محمدرضا حسینی روی پاس محمدرضا عباسی سبب شد تا ذوبی‌ها، دو بر صفر پیش بیفتند.
شوت سرکش حدادی‌فر
قاسم حدادی‌فر که بعد از عمل رباط صلیبی از سوی مجتبی حسینی کمتر به‌کار گرفته می شد، این‌بار با آمادگی کامل چنان میدان‌داری می‌کرد که گویی در عرصه مسابقات حرفه‌ای فوتبال متولد شده است . قاسم، از روی یک ضربه کاشته، گل سوم تیمش را به‌شکل زیبایی درون دروازه جای داد.
نیمه دوم و بازیکنان جدید
امیر قلعه‌نویی با شروع نیمه دوم، جوانان تیمش را به‌کار گرفت و مهدی رجب‌زاده ، قاسم حدادی‌فر و ... را استراحت داد. جوانان تیم ذوب‌آهن مانند احسان پهلوان ، حمید بوحمدان، ربیع عطایی‌لبنانی با سرعت‌دادن به بازی توانستند چهار گل دیگر به تیم امید ذوب‌آهن بزنند. احسان پهلوان ، مرتضی تبریزی ،سید محمدرضا حسینی و ربیع عطایی، زنند ه گل‌های بعدی ذوب‌آهن بودند. تیم امید نیز تنها یکی از گل‌ها را توانست پاسخ بدهد .
اظهارات قلعه نویی
در انتهای مسابقه که اصلا فرصت نمی‌شد با قلعه‌نویی دو‌کلمه صحب کرد ( به‌خاطر گرفتن عکس سلفی ! ) همکلام شدیم و پرسیدیم: «فکر نمی‌کنید در برابر امید‌های نا‌امید که در حد مقام سوم لیگ امید‌های سال گذشته نبودند، محک جدی نخوردید؟» قلعه نویی ، در این هنگام آشفته شد و این پاسخ را به ما داد: «چرا در اول کار حمایت نمی‌کنید؟ و ... .» البته در ادامه خواهان برگزاری اردوی ذوبی ها در ترکیه و دو مسابقه تدارکاتی دیگر با تیم‌های سپاهان و پیکان شد .
پرده آخر : رو به سرمربی
آقای ژنرال مطمئن باش حمایت می‌کنیم مثل همیشه. کار همه ما حمایت از داشته‌های معنوی شهرمان است، ولی اجازه بدهید از همین اول در کنار همه حمایت ها، کمی هم نگران و دلواپس بمانیم، دلیل دارد برای خودمان.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار