هدف امروز غرب دست یابی به قلب انقلاب است

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان لنجان گفت: هدف امروزه غرب دست یابی به قلب انقلاب است و از این جهت غرب و در راس آن آمریکا تمام تلاش خودرا برای از میان برداشتن چادر و حیا ازمیان بانوان ایران به کار بسته است.

علی اکبرمحمودی در حاشیه همایش روز حجاب و عفاف در زرین شهر اظهار کرد: سال ۱۳۱۴ در صحن مسجد گوهرشاد مشهد مقدس مردم به خاطر دفاع از حجاب و عفاف توسط طاغوت و با دستور استعمارگان مستکبر به شهادت رسیدند و برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند از این رو باید گفت یکی الزامات دینی، عفاف و حجاب است.

وی افزود: امروز باید با فرهنگ‌سازی و خودباوری در راستای تقویت موازین دینی به‌ویژه حجاب تلاش کنیم چراکه حیا و عفاف پوشش تدبیری برای گران‌بهاء کردن انسان‌ها است .

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان لنجان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس که دشمن با تمام قوا وارد عرصه شده بود ام جوانان سلحشور ایران اسلامی با روحیه عالی بسیجی در عرصه حضور یافتند و دشمن را وادار به پذیرش شکست کردند.

وی ادامه داد: دشمنان به این باور رسیده اند که در ۸ سال دفاع مقدس شکست خوردند، از طریق ایجاد فتنه ها زمین خوردند وخوشبختانه از هر سمت و سویی که وارد شدند با ناکامی مواجه شدند ولی ترویج بی عفتی در جامعه تنها هربه ی آنان است و از این طریق می خواهند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند .

محمودی اضافه کرد: امروز نیز بانوان سرزمینمان با رعات موازین دینی و شرعی همیشه اهداف دشمنان را زمین زده اند لذا باید توجه داشت شیاطین بزرگ جهان با سرمایه گذاری‌های فراوان برای نابود کردن عفت و حجاب زنان و دختران برنامه ریزی کرده اند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

وی عنوان کرد: در دنیای امروز کشورهای مستکبر و شیطان صفت همانند آمریکا، اسرائیل و دیگر کشورهای کفر در یک توطئه هماهنگ درصدد نابود کردن عفت و عفاف در جمهوری اسلامی ایران هستند و با سرمایه‌گذاری ده‌ها میلیارد دلاری برای تأسیس شبکه‌های ماهوراه‌ای فارسی زبان سیاست و هدف اصلی خود که نابود کردن و زیر سؤال بردن عفت و حجاب مردم است را دنبال می کنند.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان لنجان بیان کرد: پشت پرده برنامه‌های این شبکه‌های ماهواره‌ای روان شناسی و کارشناسی دقیقی صورت گرفته است تا در جامعه اسلامی عفاف و حجاب را نابود کنند، برای رسیدن به این هدف و کشیدن جامعه به سوی بی‌عفتی و هوس بازی نیز گام به گام حرکت می‌کنند، از این‌رو باید بسیار مراقب باشیم تا هدف سیاست اصلی این شبکه‌های به ظاهر دوست‌دار قرار نگیریم، چراکه اصل سیاست‌گذاری این شبکه ها نابودی عفت و حجاب است.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت حضور پرشور زنان محجبه در تمام صحنه های انقلاب به «انقلاب چادرها» نامیده شد از این جهت غرب و در راس آن آمریکا تمام تلاش خودرا برای از میان برداشتن چادر و حیا ازمیان بانوان ایران به کار بستند.

محمودی با اشاره به اینکه هدف امروزه غرب دست یابی به قلب انقلاب است، یادآور شد: تاسیس شبکه های متعدد ماهواره ای به زبان فارسی، هزینه کردن میلیادرها دلار برای ساخت فیلم های هالیوودی ضد اسلامی، طراحی انواع لباس ها و پوشاک از بین برنده حیا و عفاف، تولید انواع اسباب بازی ها و عروسک هایی که مروج سبک زندگی غربی هستند و… همه این مسائل نشان از اهمیت مسئله چادر و عفاف برای دولتهای غربی است.

وی اذعان کرد: امروزه زنان محجبه جامعه ما به خوبی میدانند که چه چیزی خار چشم دشمنان ایاران اسلامی است و به خوبی آگاه هستند که برای حفظ این چادر که برای دفاع از ولایت پشت در سوخت ولی از سر زهرای مرضیه (س) نیفتاد لذا باید تلاش کنیم فرهنگ حجاب و عفاف به خوبی در جامعه ترویج شود تا دچار چالش نشویم.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان لنجان در پایان گفت: حفظ حجاب و عفاف بزرگترین وظیفه‌ای است که از سوی خداوند و اسلام برای مسلمانان تعیین شده لذا همه مردم و مسئولان فرهنگی جامعه باید تلاش کنند که حجاب مدنظر همه آقایان و خانم‌ها قرار گیرد چراکه حجاب وسیله عزت خانواده‌ها، عظمت خانم‌ها و امنیت در جامعه است و باید همه به این ندای قرآن و امام و شهدا توجه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار