استعفای رئیس کمیته داوران پذیرفته نشد

رئیس هیئت بسکتبال اصفهان گفت: به دلیل حمایت داوران اصفهانی و جمع آوری امضا برای جلوگیری استعفای رئیس کمیته داوران، با استعفای وی موافقت نشد.

رئیس هیئت بسکتبال اصفهان گفت: به دلیل حمایت داوران اصفهانی و جمع آوری امضا برای جلوگیری استعفای رئیس کمیته داوران، با استعفای وی موافقت نشد.
جواد داوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به استعفای رئیس کمیته داوران پس از حواشی مسابقات جام رمضان، اظهار کرد: این استعفا پیش از رسیدگی به اتفاقات آن مسابقه داده شده بود و تصمیم گیری در مورد آن را منوط به رأی کمیته انضباطی کردیم.
وی در همین رابطه افزود: پس از رأی کمیته انضباطی و محرومیت یک ماهه رسول داوری، داوران مطرح استان طی جلسه‌ای که تشکیل دادند، از رئیس کمیته داوران حمایت کردند و صورت جلسه‌ای برای جلوگیری از استعفای او تنظیم کردند، سپس این جریان را با هیئت رییسه مطرح کردیم و تصمیم نهایی بر آن شد که استعفای داوری را قبول نکنیم.
داوری با تکذیب شایعه‌ای مبنی بر این که رئیس کمیته داوران از سوی فدراسیون اجازه فعالیت نداشته است، ادامه داد: چنین چیزی صحت ندارد، عدم قبول استعفای داوری نیز حمایت حدود 30 نفر از داوران استان از وی بوده است که با جمع آوری امضا خواهان عدم پذیرش استعفای او بوده‌اند.
رئیس هیئت بسکتبال اصفهان با اشاره به درگیری پیش آمده در مسابقات جام رمضان، خاطر نشان کرد: این کارها جایی در ورزش ندارد و برای جلوگیری از اتفاق دوباره آن باید به مباحث فرهنگی توجه کنیم. در فضای مجازی شایعات زیادی علیه هیئت بوجود آمده است، ولی باید بدانند که تمام تصمیم گیری‌های هیئت مبتنی بر خرد جمعی است. اکنون کارهای زیادی داریم که باید در بسکتبال استان انجام دهیم و نباید آرامش و وقت خود را برای حاشیه‌ها تلف کنیم که هیچ سودی برای بسکتبال استان ندارند.
به گزارش ایسنا چندی پیش در مسابقات بسکتبال جام رمضان یکی از بازیکنان باعث ملتهب شدن فضا می‌شود و رسول داوری، رییس کمیته داوران، با این که در آن مسابقه سمت اجرایی نداشته است، وارد درگیری فیزیکی با بازیکن خاطی می‌شود و کمیته انضباطی علاوه بر جریمه نقدی و محرومیت بازیکنان خاطی، رسول داوری را نیز یک ماه از فعالیت‌های داوری محروم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار