کنسرت مهدی یراحی و فرزاد فرزین در نصف‌جهان

نوبت به دو خواننده دیگر مطرح کشور رسیده تا به اصفهان بیایند و برای مردم اصفهان به اجرای کنسرت بپردازند.

کنسرت مهدی یراحی و فرزاد فرزین در نصف‌جهان

نوبت به دو خواننده دیگر مطرح کشور رسیده تا به اصفهان بیایند و برای مردم اصفهان به اجرای کنسرت بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از روزهای پر جنب و جوش موسیقی اصفهان که با حضور چند خواننده و گروه موسیقی مثل رضا صادقی، پرواز همای، علی قمصری و... در اصفهان پشت سر گذاشتیم، حال نوبت به دو خواننده دیگر مطرح کشور رسیده تا به اصفهان بیایند و برای مردم اصفهان به اجرای کنسرت بپردازند.

مهدی یراحی که 8 اسفند سال 95 در جشن امضای آلبوم «آئینه قدی» در اصفهان حدود 6 ساعت میهمان طرفدارانش بود؛ حال پس از گذشت حدود 5 ماه 27 تیر ماه دوباره به اصفهان باز می‌گردد تا طرفدارانش را در تالار رودکی که روبروی شهربازی در ملک‌شهر واقع شده است بازدید کند.

در بین ترانه‌های یراحی قطعه‌ای به نام «خاک» دیده می‌شود که بیش از یک سال پیش برای وضعیت اسفناک ریزگردها در اهواز و خوزستان خوانده شده است، حال هم زمان شدن حضور این خواننده و حضور گرد و خاک در هوای اصفهان در این روزها شاید بتوان به رفع مشکل گرد و خاکی که کم مانده بعد از زاینده‌رود به معضل بزرگ دیگری برای اصفهانی‌ها تبدیل شود، امیدوار بود.

هزینه‌های بلیت این کنسرت متناسب با محل قرار گیری صندلی در تالار رودکی بین ۵۰ تا ۶۵ هزار تومان متغیر است؛ علاقه‌مندان به حضور در کنسرت این خواننده کشورمان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت iranconcert.com مراجعه و اقدام به خرید اینترنتی بلیت کنند.


خواننده دیگری که در این روزها میهمان اصفهان خواهد بود فرزاد فرزین است، وی جمعه ۳۰ تیر ماه در تالار رودکی ملک‌شهر در دو سانس 18:30 و 21 در جمع مردم اصفهان به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.

هزینه بلیت کنسرت فرزاد فرزین نیز بین ۵۰ تا ۶۵ هزار تومان است که بسته به محل صندلی متفاوت خواهد بود، طرفداران این خواننده پاپ می‌توانند برای تهیه اینترنتی بلیت به سایت parsiconcert.com مراجعه کنند.


اصفهان روز 30 تیر ماه امسال شاهد اجرای گروه موسیقی پرنیا در کنسرت «همنشین» است، این گروه که در دو سانس 19 و 21 برای علاقه‌مندان اجرا خواهد داشت در هنر سرای خورشید میزبان اصفهانی‌ها است؛ بلیت‌های کنسرت «همنشین» در سایت navayemehr.ir قابل خریداری است
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار