نیوشا ضیغمی، نرگس محمدی و بهاره افشاری در اصفهان

نیوشا ضیغمی، نرگس محمدی و بهاره افشاری در اصفهان

اجراخوانی «بر پهنه دریا» نوشته اسلاومیر مروژک توسط نیوشا ضیغمی، نرگس محمدی، بهاره افشاری و مرضیه اکبرنژاد انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اجراخوانی «بر پهنه دریا» توسط بازیگران مشهور سینمای کشور در اصفهان برگزار می‌شود.

در این برنامه نیوشا ضیغمی، نرگس محمدی، بهاره افشاری و مرضیه اکبرنژاد «بر پهنهٔ دریا» که نوشته اسلاومیر مروژک است را اجراخوانی خواهند کرد، این نمایش به کارگردانی محمدکاظم شیران و تهیه‌کنندگی مجید زارعی به مدت یک ساعت و 30 دقیقه روزهای 3 و 4 مرداد در سالن مجتمع فرهنگی ورزشی راهداران اداره راه و شهرسازی واقع در چهار راه فرایبورگ برگزار می‌شود.



علی مردانی که مسؤولیت انتخاب بازیگر را بر عهده داشته است، اردشیر شیران به عنوان مشاور پروژه، رضا سعیدی طراح گریم، علی طرفه‌نژاد طراح صحنه، امیر صدیقیان آهنگ‌ساز، سحر مرواریدزاده انتخاب لباس هنرمندان، نعیم نظیفی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، ایرج علی‌جو مدیر صحنه، محمدحسین فلاحی و محمدرضا شیران مدیران اجرا، علی طرفه‌نژاد، نعیم نظیفی و مهتاب فلاحی به عنوان عکاس از عوامل برگزاری این برنامه هستند، این اجرا با حضور افتخاری تینا افشار انجام می‌پذیرد.

علاقه‌مندان به دیدن این اجرا می‌توانند برای تهیه اینترنتی بلیت به سایت navayemehr.ir و یا برای خرید حضوری بلیت به سالن اداره راه و شهرسازی مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار