تعقیب و گریز تبهکاران تا گیلان/ واکنش پلیس به قتل دختر نصرآبادی

رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: 4 مجرم پس از این که در کوه صفه محاصره شدند اقدام به تیراندازی کردند که به دلیل حفاظت از جان شهروندان پلیس مسیر را برای خارج شدن آن‌ها باز گذاشت و پس از تعقیب و گریزی طولانی در شهر انزلی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: 4 مجرم پس از این که در کوه صفه محاصره شدند اقدام به تیراندازی کردند که به دلیل حفاظت از جان شهروندان پلیس مسیر را برای خارج شدن آن‌ها باز گذاشت و پس از تعقیب و گریزی طولانی در شهر انزلی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ستار خسروی صبح امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: نسبت به کشف و وقوع جرائم در اصفهان 86 درصد است که از این جهت در کشور رتبه اول را داریم.

وی افزود: در سه ماهه ابتدایی سال 96، 10 نقطه کانونی جرم در 7 شهرستان شناسایی شد و پس از کار اطلاعاتی، 25 تیرماه طی عملیاتی گسترده 50 نفر دستگیر و 5 باند جرائم خشن منهدم شد که از این باندها مدارک جعلی، سلاح و کالای قاچاق کشف و ضبط شد

رئیس پلیس آگاهی اصفهان ادامه داد: در سرقت مسلحانه بانک ملی که اخیراً صورت گرفت، سارق 3 ساعت پس از حادثه شناسایی شد که به دلیل فاصله گرفتن دستگیری آن چند روزی به طول انجامید.

وی با تأکید بر این که در کنترل جرائم خشن کاملاً موفق عمل کردیم، عنوان کرد: در آخرین موفقیت، شب گذشته مجرمانی که در اصفهان تحت تعقیب قرار گرفتند را در استان گیلان و طی درگیری‌های شدید دستگیر کردیم.

خسروی تشریح کرد: این 4 مجرم پس از این که در کوه صفه محاصره شدند اقدام به تیراندازی کردند که به دلیل حفاظت از جان شهروندان پلیس مسیر را برای خارج شدن آن‌ها باز گذاشت و پس از تعقیب و گریزی طولانی در شهر انزلی هر 4 نفر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: افراد دستگیر شده در این عملیات به شدت اعتیاد داشته و ده‌ها سرقت در پرونده خود دارند؛ در یک عملیات جداگانه پاتوق این تبهکاران در اصفهان نیز شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به الزام اماکن نسبت به رعایت موارد ایمنی خبر داد: 8 طلافروشی‌هایی که رعایت نکات ایمنی نکردند پلمب شدند و بیش از 500 مورد هم تذکر داده شد، همچنین 3 بانک به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی پلمب شدند.

خسروی در خصوص افزایش سرقت موتورسیکلت و وسایل باغ‌ها هشدار داد و تأکید کرد: به دلیل تابستان، استفاده از موتورسیکلت بیشتر شده و نیاز است شهروندان باید از ایمن بود مکان پارک وسیله خود اطمینان کنند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان در پاسخ به سؤالی پیرامون قتل دختر نصرآبادی گفت: در آن حادثه قاتل بلافاصله شناسایی و دستگیر شد؛ پرونده نیز فوری و در عرض یک هفته کامل و تحویل سیستم قضایی شد، در صورتی که به نتیجه نرسیده باید از مقامات دادگستری پرسش شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار