نرخ نامه اتحادیه را از آرایشگاه‌ها بخواهید

رییس اتحادیه آرایشگران زنانه اصفهان گفت: هنگامی که مشتری به آرایشگاه‌ها وارد می‌شود باید قبل از شروع کار پروانه کسب و کار را ببیند، سپس نرخ نامه مصوب اتحادیه را از آرایشگر بخواهد.

رییس اتحادیه آرایشگران زنانه اصفهان گفت: هنگامی که مشتری به آرایشگاه‌ها وارد می‌شود باید قبل از شروع کار پروانه کسب و کار را ببیند، سپس نرخ نامه مصوب اتحادیه را از آرایشگر بخواهد.
زهره حسن تاش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، با اشاره به فعالیت‌هایی که آرایشگاه‌ها مجاز به انجام آن نیستند، اظهار کرد: انجام سولاریم، سوراخ کردن گوش و بینی، لیفتینگ، لیزر درمانی و پیلینگ در آرایشگاه‌ها مجاز نیست، هم‌چنین بوتاکس در آرایشگاه‌های مجاز انجام نمی‌شود، اما آرایشگاه‌های بدون پروانه ممکن است انجام دهند که این امر خلاف قانون است.
وی با تاکید بر این‌که آرایشگاه‌ها باید از اتحادیه آرایشگران مجوز داشته باشند، خاطر نشان کرد: هنگامی که مشتری به آرایشگاه‌ها وارد می شود به این که فلان آرایشگر دیپلم آرایشگری دارد اکتفا نکند و قبل از شروع کار پروانه کسب و کار را ببیند، سپس نرخ نامه مصوب اتحادیه را از آرایشگر بخواهد و پس از توافق، شروع به کار کنند.
رییس اتحادیه آرایشگران زنانه اصفهان در خصوص قیمت‌های آرایش عروس و اینکه گفته می‌شود، این نوع خدمت تفاوتی با آرایش‌های معمولی ندارد، اما صرفا به دلیل نام عروس قیمت‌های بالاتر است، گفت: آرایش عروس با آرایش همراه عروس متفاوت است، برای مثال اصلاح ، پاکسازی پوست و اپیلاسیون در آرایش عروس وجود دارد که قیمت آن را متفاوت می‌کند.
حسن تاش در همین رابطه افزود: البته عده‌ای هستند که برای پرداخت پول کمتر به آرایشگر نمی‌گویند که عروس هستند و پس از اتمام کار، آرایشگاه را ترک می‌کنند و لباس می پوشند و خودشان تاج می‌گذارند.
وی در پاسخ به این سوال که آرایشگر اگر به این موضوع پی ببرد حق برخورد با مشتری دارد یا خیر، گفت: آرایشگران حق برخورد با این موارد را ندارند و مشتریان نیز در صورت داشتن شکایت می‌توانند به اتحادیه مراجعه کنند و شکایت خود را با شورای حل اختلاف در میان بگذراند تا به آن رسیدگی شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار