6 مجروح در اثر برخورد دو خودروی سواری در زرین شهر

مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و سمند در میدان امام حسین(ع) زرین شهر، شش نفر مجروح شدند.

مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و سمند در میدان امام حسین(ع) زرین شهر، شش نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، روزانه از وقوع تصادف گوناگون در سطح جاده ها خبر می شنویم، بی توجهی و سهل انگاری حادثه گریبان رانندگان را می گیرد و گاهی اوقات اثرات این تصادفات غیرقابل جبران خواهند بود.

بی مبالاتی و بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی توسط بعضی از رانندگان سبب مرگ و مصدومیت سرنشینان و خود آنها می شود، انجام تخلفات حادثه ساز توسط رانندگان موجب وقوع تصادفات شدیدی در جاده ها می شود.

و این بار بی مبالاتی رانندگان دو خودروی سواری در پراید و سمند در میدان امام حسین(ع) زرین شهر حادثه ایجاد کرد.

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار جامعه ایمنا درباره این تصادف اظهار کرد: این حادثه ساعت: ۱۴:۲۸ دقیقه بعداز ظهر روز گذشته در ساعت ۱۴ و ۲۸ امروز به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد و در پی این گزارش واحدهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه شش نفر شامل دو مرد و چهار زن مجروح شدند ک ه پنج نفر از آنها پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند و یک نفر دیگر نیز به صورت سرپایی در محل تصادف درمان شد.

به گزارش ایمنا ؛ دو هزار و ۶۰۳ ماموریت فوریت‌های پزشکی در سه ماهه نخست امسال در شهرستان لنجان انجام شده که از این تعداد یک هزار و ۴۳۰ فقره، ماموریت غیرتصادفی و یک هزار و ۱۷۳ فقره، ماموریت تصادفی بوده است، فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان از سه پایگاه شهری، ۲ پایگاه جاده‌ای، یک اتاق فرمان و ۳۴ نفر پرسنل برخوردار است.

گفتنی است زرین شهر مرکز شهرستان لنجان با جمعیت بالغ بر ۲۵۵ هزار نفر در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار