انتقام اولین باخت پارسال با اولین برد امسال؟

سپاهان در تقابل با حریفی که سال گذشته اولین شکست فصل را آن هم در خانه به این تیم تحمیل کرد در جست‌وجوی دشت اولین پیروزی خود در لیگ هفدهم است.

سپاهان در تقابل با حریفی که سال گذشته اولین شکست فصل را آن هم در خانه به این تیم تحمیل کرد در جست‌وجوی دشت اولین پیروزی خود در لیگ هفدهم است.

به گزارش ایمنا، طلایی‌پوشان اصفهانی هفته گذشته در اولین ضیافت خانگی فصل موفق نشدند تا در حضور نسبتاً پُرشمار هوادارانشان به پیروزی برسند و لیگ هفدهم را با تقسیم امتیاز با سایپا آغاز کردند.

با این وجود، شکل بازی سپاهان در آن مسابقه از یک طرف و در نظر داشتن این نکته که برخی نفرات محروم و مصدوم سپاهان به مرور به این تیم اضافه خواهند شد این نوید را به دوستداران تیم اصفهانی می‌دهد که نسبت به آینده خوش‌بین باشند.

وجه اشتراک سپاهان و پدیده که از ساعت ۲۱ جمعه‌شب به مصاف هم می‌روند این است که هر ۲ تیم لیگ هفدهم را با نتیجه مشابه یک بر یک برابر حریفان تهرانی آغاز کردند با این تفاوت که سپاهان در خانه تن به تقسیم امتیازات با سایپا داد اما پدیده فصل را با یک تساوی بیرون از خانه برابر پیکان آغاز کرد.

رویارویی با پدیده از این جهت مهم است که حریف مشهدی فصل گذشته اولین باخت فصل سپاهان را در ورزشگاه فولادشهر به تیم اصفهانی تحمیل کرد. برخلاف آن مسابقه که از هفته اول لیگ شانزدهم در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد دیدار رفت ۲ تیم در لیگ هفدهم در مشهد برگزار می‌شود.

آخرین دیدار ۲ تیم هم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است. در آن مسابقه که بیست‌وچهارم دی ماه ۹۵ از هفته شانزدهم لیگ شانزدهم برگزار شد میزبان مشهدی ابتدا با ضربه پنالتی مهرداد کفشگری از حریف پیش افتاد اما در ادامه جلال‌الدین علی‌محمدی کار را برای تیم اصفهانی به تساوی کشاند.

هرچند محل برگزاری دیدار پدیده و سپاهان هنوز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است اما این بازی به احتمال فراوان مثل مسابقه هفته پیش سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد تا استادیوم تازه‌تأسیس امام رضا (ع) همچنان دور از دسترس لیگ برتر باشد.

پنج بازیکن پدیده شامل شهاب گردان، محمدحسین مرادمند، رضا ناصحی، اکبر ایمانی و محمدرضا خلعتبری سابقه بازی در سپاهان را دارد و این موضوع یکی از جذابیت‌های این مسابقه است. چهره ویژه اصلی این مسابقه اما حسن جعفری است که در نقل و انتقالات امسال از پدیده به سپاهان برگشت. البته این مدافع مستقیماً از سپاهان به پدیده نرفته بود بلکه در این فاصله پیراهن تیم‌های ملوان و فولاد را هم به تن کرد.

ترکیب احتمالی ۲ تیم:

پدیده: شهاب گردان، محمدحسین مرادمند، سیدعبدالله حسینی، رضا ناصحی، مرتضی منصوری، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، معین عباسیان، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی‌نژاد و محمد قاضی

سپاهان: مهدی صدقیان، حسن جعفری، ژایرو رودریگز، عزت‌الله پورقاز، سعید آقایی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، حسین پاپی، شاهین ثاقبی، جلال‌الدین علی‌محمدی و مهرداد محمدی


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار