اسنپفود متولد شد
مدیر مجموعه اسنپفود اعلامکرد: این برند کار خود را از روزهای ابتدایی مرداد شروع کرد تا مردم تجربه خوبی از ارسال غذا را تجربه کنند.
مدیر مجموعه اسنپفود اعلامکرد: این برند کار خود را از روزهای ابتدایی مرداد شروع کرد تا مردم تجربه خوبی از ارسال غذا را تجربه کنند.
به گزارش ایسنا، مهراد عبدالرزاق، مدیر مجموعه اسنپفود در مورد آغاز به کار این برند گفت: اسنپفود از روزهای ابتدایی مرداد کار خود را رسماً آغاز کرد تا مردم بتوانند از طریق سایت و اپلیکیشن این برند، غذای موردنظر خود را سفارش دهند. مدیر مجموعه اسنپفود افزود: با توافقاتی که میان برند اسنپ و مجموعه زودفود انجام شد، زودفود با تغییر نام خود به اسنپفود بدون تغییری در روند کاری این شرکت به مشترکان خدمترسانی میکند. در اصل اسنپفود محصولی است که از حوزه تمرکز فعلی اسنپ جدا بوده و تنها یکی از زیربرندهای آن بهحساب میآید. وی با اشاره به تغییر برند زودفود و سابقه هشتساله این سامانه سفارش غذا بیان کرد: تیم اسنپفود که از سال ۸۸ بانام زودفود کارش را آغاز کرد، امروز به ۲۰۱ نفر نیروی انسانی رسیده، درحالیکه در ابتدای کار تنها شش نفر این سامانه را راهاندازی کرده و این کسبوکار را در مسیر رشد نگه داشتند. پس اسنپفود یک سامانه تازهکار به همراه یک محصول تازهکار نیست و میتواند با استفاده از تجربه خود و نظرات کاربران متعددش، روند خدماترسانی باکیفیت به مردم را همچون گذشته بهبود بخشد. مدیر مجموعه اسنپفود در مورد سطح خدمترسانی این کسبوکار اینترنتی اعلام کرد: هماکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ رستوران و فستفود در سامانه اسنپفود مشغول ارائه خدمت به بیش از ۵۰۰ هزار کاربر ایرانی هستند که این خدمات علاوه بر تهران، در شهرهای اصفهان، شیراز، کرج، تبریز و مشهد در دیگر شهرها که اکثراً مراکز استان هستند نیز ارائه میشود. ما به دنبال یک پوشش سراسری و با کیفت در شهرهای مختلف کشور هستیم تا بتوانیم کاربران خود را راضی نگهداشته و بر تعداد آنها بیفزاییم. عبدالرزاق در مورد جایگاه اسنپفود اظهار کرد: در حال حاضر اسنپفود در میان پنج کسبوکار اینترنتی موفق در کشور ازنظر تعداد تراکنشها شناخته میشود که این خود یک موفقیت برای مجموعه اسنپفود بوده و یکی از مزیتهایی است که کاربران میتوانند برای اعتماد به مجموعه روی آن حساب باز کنند. البته ما به این رتبه قانع نیستیم و قصد داریم در دو سال آینده، اسنپفود بهعنوان یکی از دو کسبوکار اینترنتی موفق در ایران شناخته شود. دستیابی به این هدف در مجموعه دانشبنیان اسنپفود دور از دسترس نیست. ما با ارائه خدمات باکیفیت طبق نظرات مشتریان هدف مذکور را محقق کنیم. وی در مورد اینکه آیا با این نام جدید تغییرات مدیریتی یا ساختاری در اسنپفود ایجاد میشود و اسنپفود در قالب اپلیکیشن اسنپ به بازار ارائه میشود، گفت: هیچ تغییری در بدنه و ساختار مجموعه رخ نمیدهد. زودفود در حدود سه سال پیش به هلدینگ اینترنت ایران پیوست. در آن زمان بامیلو، اسنپ، موزاندو، پین تا پین، اسکانو و بدوفود در این هلدینگ حضور داشتند که پس از حضور زودفود، بدوفود در این مجموعه ادغام شد؛ اما تغییر نام کنونی ما هیچ ادغام ساختاری را در بر ندارد. مدیر مجموعه اسنپفود افزود: در حقیقت این تغییر نام به دلیل سیاستگذاریهای مجموعه بود. چون اسنپ هماکنون محبوبترین اپلیکیشن در شهر تهران است، تصمیم بر این شد که از نام اسنپ در دیگر محصولات هلدینگ استفاده شود و زودفود اولین گزینه برای استفاده از نام اسنپ بود. قرار نیست ما با این تغییر سفارش غذا را به اپلیکیشن اسنپ بیاوریم. بلکه تنها در نظر داریم تا در ادامه کار امکاناتی همچون اطلاعات ورود و پرداخت مشترک را بین دو اپلیکیشن به اشتراک بگذاریم. عبدالرزاق در مورداستفاده از ناوگان اسنپ در اسنپفود توضیح داد: بیشتر رستورانها سیستم تحویل یا همان دلیوری مخصوص خود را دارند؛ اما زودفود پیشتر سامانه زودفود اکسپرس را برای استفاده رستورانها و غذای فوری فراهم کرد تا بتوانند از این سامانه نیز برای دلیوری خود استفاده کنند. پس از اضافه شدن قابلیت اسنپباکس (پیک موتوری اسنپ)، زودفود اکسپرس و اسنپباکس همکاریهای بسیاری داشتند. در اسنپفود نیز این همکاری ادامه مییابد. مدیر مجموعه اسنپفود در مورد ایدهگیری از اوبرایتز (Uber eats) برای راهاندازی اسنپفود توضیح داد: ما هیچ برداشت یا کپیبرداری از اوبرایتز برای راهاندازی اسنپفود نداشتهایم، چون سیستم دلیوری در کشورهای زیر نظر اوبر با ایران کاملاً متفاوت است و طرح اوبرایتز در ایران نمیتواند کارا و موفق باشد. ما از برخی نمونههای خارجی که در کشورهای دیگر استفادهشده، ایده گرفتهایم اما این به معنای کپیبرداری نبوده و شرایط هر کشور با کشور دیگر متفاوت بوده و رفتار کاربران اینترنتی نیز فرق دارد.