انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین حماسه‌های سیاسی بود

وزیر کشور انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را یکی از مهم‌ترین حماسه‌های سیاسی کشور دانست.

وزیر کشور انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را یکی از مهم‌ترین حماسه‌های سیاسی کشور دانست.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در مراسم تنفیذ حکم حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور که در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، در سخنانی گفت: بسیار خرسندم که این توفیق الهی نصیب اینجانب گردید که در ایام دهه کرامت و مراسم تنفیذ حکم رئیس‌جمهور منتخب، گزارشی از فرآیند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی را به استحضار برسانم.
وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اداره حکومت و قانون‌گذاری در چارچوب اصول قانون اساسی، با اراده و نظر ملت تعیین می‌گردد و برگزاری انتخابات، تبلور این اراده و خواست مردم می‌باشد.
وزیر کشور با بیان اینکه یکی از بزرگترین دستاوردها و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در ادبیات سیاسی، دریچه‌ای تازه بر روی جهانیان گشود و در عمق باور ملت‌های آزاده، به زیبایی نقش بست، حاکمیت مردمسالاری دینی در کشور عزیزمان است، اظهار داشت: این دستاورد با آموزه‌های اسلام ناب و آرمان‌های امام راحل و هدایت‌های مقام معظم رهبری، مستمرا به شکوفایی و بالندگی آن با تکیه بر آرای عمومی از طریق برگزاری انتخابات افزوده شده است.
رحمانی‌فضلی تصریح کرد: انتخابات دوزادهمین دوره ریاست‌جمهوری را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین حماسه‌های سیاسی کشور قلمداد کرد، این انتخابات در شرایطی برگزار شد که کشور به لحاظ مؤلفه‌‌های سیاست خارجی، امنیت ملی و مسائل داخلی در وضعیتی قرار داشت که حضور مردم ایران را در صحنه مشارکت، بیش از هر زمان دیگری ضروری ساخته بود.
وزیر کشور اضافه کرد: در این میان بزرگترین و مهم‌ترین پیام، حضور پر شور حدود 42 میلیون نفر از هموطنان عزیز در پای صندوق‌های رأی، اعتقاد مردم به آرمان‌های انقلاب و اشتیاق آنان برای مشارکت در تعیین سرنوشت میهن اسلامی خود بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار