آغاز اعزام کاروان‌های اصفهان به حج تمتع

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به اعزام کاروان‌های اصفهان به حج تمتع گفت: تا شهریور امسال، نزدیک به ۶ هزار زائر اصفهانی راهی مدینه منوره و مکه مکرمه می‌شوند.
غلامحسین زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به اعزام نخستین گروه زائران به خانه خدا اظهار داشت: نخستین گروه زائران اصفهانی برای انجام مناسک حج، راهی کشور عربستان شدند.
وی با اشاره به آخرین جزئیات از سفر این کاروان‌ها و برنامه‌های صورت گرفته در این زمینه تصریح کرد: اعزام حجاج برای انجام مناسک پرفیض و معنوی حج تا 25شهریور ادامه دارد.
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه در این مدت 5 هزار و 750 زائر اصفهانی از فرودگاه شهید بهشتی این استان در قالب 44 کاروان زیارتی برای حضور در سرزمین منا و انجام اعمال حج به عربستان اعزام می‌شوند، افزود: 390 زائر از چهارمحال و بختیاری نیز در این سفر از فرودگاه شهید بهشتی به همراه حجاج اصفهانی وارد بیت‌الله‌الحرام می‌شوند.
وی پیرامون تعداد عوامل اجرایی و همراهان مسافران در این سفر خاطرنشان کرد: در این سفر 214 نفر از عوامل اجرایی و 20 پزشک، زائران خانه خدا را در مکه و مدینه همراهی می‌کنند.
زاهدی بیان کرد: زائران و مدیران کاروان و آحاد مردم می‌توانند با مراجعه به آدرس isfahan.airport.ir از اخبار مربوط به عملیات حج فرودگاه اصفهان و تغییرات پروازی مطلع شوند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار