دستگيری شکارچی‌های آهو در اصفهان

سه شكارچي كه در مناطق حفاظت شده بخش ميمه اقدام به شكار غير مجاز آهو كرده بودند دستگير و دو قبضه سلاح جنگي غير مجاز از آنها كشف شد.

سه شكارچي كه در مناطق حفاظت شده بخش ميمه اقدام به شكار غير مجاز آهو كرده بودند دستگير و دو قبضه سلاح جنگي غير مجاز از آنها كشف شد.

به گزارش ايسنا- منطقه اصفهان ، فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه با اعلام اين خبر اظهار كرد: در پي تماس مأموران اداره حفاظت محيط زيست منطقه قرقچي بخش ميمه با فرماندهي انتظامي اين بخش مبني بر اينكه سه شكار چي غير مجاز آهو در حالي كه مشغول شكار در منطقه حفاظت شده مذكور بودند به وسيله يك دستگاه خودروي پژو پارس به سمت شهر ميمه متواري شدند بلافاصله موضوع در دستور كار مأموران گشت انتظامي قرار گرفت.

سرهنگ رجبعلي مختاري افزود: ماموران با مشاهده شكارچيان در ورودي شهر ميمه به آنها دستور ايست داده اما متخلفان بدون توجه به اخطارهای پليس به راه خود ادامه دادند كه در نهايت ماموران با رعايت قانون بكارگيري سلاح به سمت لاستيك خودروي مذكور تيراندازي و آن را متوقف كردند.

وي افزود: در اين عمليات سه شكار چي غير مجاز را دستگير و در بازرسي از خودرو و وسايل همراه شكارچيان دو دستگاه سلاح غير مجاز جنگي از نوع برنو و سلاح خفيف به همراه فشنگ‌های مربوطه، دو تيغه چاقو و دوستگاه دوربين شكاري كشف شد.

مختاري خاطر نشان كرد: در اين رابطه هر سه متهم دستگير شده با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي منتقل شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار