شیوع بیماری‌های سلامت روان در اصفهان بیش از ۲۳.۸ درصد است

مدیرکل بهزیستی اصفهان درخصوص میزان شیوع بیماری‌های روانی در اصفهان گفت: میزان شیوع این بیماری ها طی چهارسال گذشته ۲۳.۸ درصد بود که پیش بینی می‌شود اکنون رشد داشته باشد.

مدیرکل بهزیستی اصفهان درخصوص میزان شیوع بیماری‌های روانی در اصفهان گفت: میزان شیوع این بیماری ها طی چهارسال گذشته ۲۳.۸ درصد بود که پیش بینی می‌شود اکنون رشد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صادقی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه امروزه در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا ارائه خدمات ویژه به شهروندان برای زندگی بهتر در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: این اقدامات بیشتر در حوزه نیازهای روزمره و به ویژه حمل و نقل ارجایی شده است.

وی با بیان اینکه ما سعی داریم با هزینه‌های کمتر خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم، گفت: در اصفهان با راه‌اندازی سامانه ۱۹۳ تحت عنوان سامانه خدمات ویژه شهروندی و اضافه شدن پنل نیکوکاری در این سامانه خدمات ویژه به جامعه هدف بهزیستی ارائه می‌شود.

دو هزار و ۵۰۰ تاکسی‌ آنلاین در سامانه ۱۹۳ بهزیستی ثبت‌نام کردند

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون دو هزار و ۵۰۰ نفر از رانندگان تاکسی‌آنلاین‌ها در اصفهان تاکنون برای خدمات رسانی به مددجویان بهزیستی اصفهان اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: این تاکسی‌ها خدمات رااز سوی خیرین دریافت و به مددجویان ارائه می‌کنند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص میزان شیوع بیماری‌های روانی در استان اصفهان تصریح کرد: میزان شیوع این بیماری در جامعه طی آمار چهار سال گذشته ۲۳.۸ درصد است و پیش بینی می‌شود که امروز رشد داشته باشد.

صادقی همچنین با تاکید بر اینکه این روزها باید بیش از درمان بیماران روانی به دنبال مسئول و متولی اصلی سلامت در جامعه باشیم، تصریح کرد: در سلامت روان جامعه و به ویژه سلامت روان زنان متولی اصلی تعیین و برنامه‌ای جامع در این خصوص تدوین شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار