کریمی: کرانچار بحث آنالیز با موضوع شکست برای بازیکنان دارد

مربی سپاهان معتقد است که در این تیم شرایط بدتری را هم دیده و سپاهان هنوز به زمان نیاز دارد.

مربی سپاهان معتقد است که در این تیم شرایط بدتری را هم دیده و سپاهان هنوز به زمان نیاز دارد.
محمود کریمی در گفت وگو با ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص شرایط تیم سپاهان اظهار کرد: نتیجه بازی با پدیده درشان سپاهان نبود. تیم ما یکسری مشکلات فنی دارد که باید اصلاح شود.
وی ادامه داد: سعی کردیم تمرینات به گونه‌ای باشد که بازیکنان باخت مقابل پدیده را فراموش کنند. امروز نیز کرانچار بحث آنالیز با موضوع شکست را برای بازیکنان دارد که دیگر این اتفاقات در سپاهان تکرار نشود.
مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه من سال‌های زیادی را در کنار این تیم بودم، افزود: باخت های این چنینی در سپاهان بوده و شرایط بدتر از این هم دیده‌ام. جای نگرانی وجود ندارد و سپاهان به روزهای خوبش در این فصل خواهد رسید.
کریمی با اشاره به نفرات جدید سپاهان افزود: این سپاهان کار دارد. به دلیل اینکه نفرات خوب جدیدی به ما اضافه شده‌اند، نیاز به زمان داریم تا هماهنگ شویم.
وی همچنین با اشاره به بازیکنان خارجی این تیم نیز گفت: یکی از بازیکنان خارجی تیم هنوز نیامده، یکی دیگر تنها 10 دقیقه با بدن ناآماده بازی کرد و ژایرو نیز در این دو هفته بد نبود، اما هنوز با شرایط خوب و آرمانی‌اش فاصله دارد و بدنش هنوز آماده نیست.
کریمی در خصوص اضافه وزن ژایرو خاطر نشان کرد: به هرحال تمرینات این بازیکن نسبت به بقیه بیشتر است تا به آمادگی مطلوبی برسد.
مربی سپاهان در پاسخ به این سؤال که تیم پارس جنوبی چگونه می‌بیند و آیا اینکه فکر می‌کرده در چنین شرایطی به مصاف پارس جنوبی بروند، گفت: بازی‌های پارس جنوبی را دیده‌ام. این تیم به حق در صدر جدول قرار دارد آنها انگیزه‌های زیادی دارند. اما ما هم به پیروزی برابر این تیم فکر می‌کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار