فرماندار اصفهان: امور مطبوعات باید به خود آن‌ها واگذار شود

فرماندار اصفهان گفت: در راستای حمایت از اصحاب رسانه، غربال‌گری مطبوعات باید مورد توجه قرار گیرد و امور مطبوعات به خود آنها واگذار شود.

فرماندار اصفهان گفت: در راستای حمایت از اصحاب رسانه، غربال‌گری مطبوعات باید مورد توجه قرار گیرد و امور مطبوعات به خود آنها واگذار شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، احمد رضوانی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران نقطه وصل مردم و مسئولان هستند، مشکلات، مسائل و کمبودها به‌وسیله اصحاب رسانه به اطلاع مسئولان می‌رسد و تعامل بین مردم و خبرنگاران و تعامل میان خبرنگاران و مسئولان سبب شده تا مشکلات در ابعاد گوناگون مورد پیگیری قرار گیرد.
وی افزود: امروز مشکلات بسیاری برای خبرنگاران وجود دارد که امیدواریم با حمایت مسئولان از بار این مشکلات کاسته می‌شود، در این راستا باید به قانون مطبوعات اشاره کرد که باید تغییر یابد، غربال‌گری مطبوعات مورد توجه قرار گیرد و امور مطبوعات به خود آنها واگذار شود. در همین زمینه باید به حمایت دولت از مطبوعات اشاره کنیم که می‌بایست بیشتر از قبل شود.
فرماندار اصفهان درباره زمان آغاز به کار شورای شهر پنجم بیان کرد: شورای نگهبان در تاریخ 14 مرداد زمان آغاز به کار را اعلام کرد اما چون ما باید به صورت رسمی از وزارت کشور و استانداری ابلاغ را دریافت کنیم منتظر ارسال این دستورالعمل و ابلاغ هستیم، بلافاصله با ارسال ابلاغ، ما آمادگی برگزاری جلسه در همان روز یا روز بعد با شوراهای اسلامی شهرستان را داریم تا در مراسمی شوراهای جدید کار خود را آغاز کنند.
وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: نظام ما علی رغم مشکلات و موانع بسیاری که توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایجاد شده، با هدایت‌های داهیانه رهبر انقلاب و سیاست‌های دولت موفقیت‌های خوبی کسب کرده است که پیشرفت‌های اقتصادی، نظامی و تکنولوژیکی از جمله این موفقیت‌ها به شمار می‌رود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار