افزایش کشف ۲۷۰ درصدی مشروبات الکلی در اردستان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از افزایش کشف ۲۷۰ درصدی مشروبات الکلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از افزایش کشف ۲۷۰ درصدی مشروبات الکلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رحمت اله مهرانفر امروز (یکشنبه) در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: جامعه امروز نیاز به آگاهی و ارائه اطلاعات لازم در خصوص آسیب‌ها و راهکارهای مربوطه و کاهش سوانح رانندگی و آسیب‌های اجتماعی دارد که پلیس برای افزایش این اطلاعات باید از تمام توان رسانه‌ها و خبرنگاران استفاده کرده و خود را به بدنه جامعه وصل کند.
فرمانده انتظامی اردستان مأموریت‌های این نیرو در سال۹۶ را قرارگاه مبارزه با سرقت، قرارگاه مبارزه با مواد مخدر، ارتقاء امنیتی و اخلاقی که زیر نظر منویات مقام معظم رهبری بوده است، اعلام کرد و افزود: با توجه به رویکرد ناجا در خصوص آموزش‌های همگانی که در اماکن، مدارس و مساجد انجام می‌دهد در سال جاری نیز هم‌چون سال‌های قبل آموزش‌های عمومی انجام خواهد شد.
سرهنگ مهرانفر تاکید کرد: از جمله سیاست‌های ناجا که موجب ارتقاء امنیت اخلاقی می‌شود موضوع مبارزه با بدحجابی و بی حجابی است که در حال انجام و پیگیری است.
وی به افزایش کشف ۲۷۰ درصدی مشروبات الکلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: برای شهرستانی همچون اردستان که از وجه مذهبی برخوردار است چنین آماری قابل تامل است.
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به فعالیت شبانه روزی نیروهای انتظامی در حوزه راهور و برنامه ریزی‌های صورت گرفته از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات درون شهری در پنج ماهه ابتدایی سال۹۶ خبر داد و افزود: در تصادفات برون شهری ۳۳ درصد کاهش تصادفات داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه از کاهش ویژه‌ای برخوردار بوده است.
مهرانفر تاکید کرد: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی و رویکرد مقام معظم رهبری نسبت به مبارزه با قاچاق کالا و ارز این نیرو برای کمک به اقتصاد مقاومتی برنامه ویژه‌ای را در این خصوص دنبال می‌کند.
وی برنامه‌های دیگر این نیرو را در بخش امنیت محله محور اعلام کرد و افزود: در این برنامه افراد معتاد یا کسانی که مزاحمت‌هایی را به وجود آورده بودند شناسایی و با اخذ مجوز قضایی نسبت به پاکسازی آن اقدام می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران، آنان را چشم بینا و گوش شنوای مردم دانست و گفت: ارتباط رسانه و پلیس می‌تواند به ارتباط سازنده با مردم منجر شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار