روشن‌تر شدن کارکرد میدان استقلال در اصفهان با احداث رینگ حفاظتی

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شاید ابرپروژه میدان استقلال کارکردهای اصلی خودش را در این روزها نداشته باشد، اما قطعاً در 20 سال آینده که رینگ حفاظتی احداث خواهد شد، کارکرد این پروژه روشن‌تر خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شاید ابرپروژه میدان استقلال کارکردهای اصلی خودش را در این روزها نداشته باشد، اما قطعاً در 20 سال آینده که رینگ حفاظتی احداث خواهد شد، کارکرد این پروژه روشن‌تر خواهد شد.

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان هفته‌های پایانی کار خود را سپری می‌کند؛ قطعاً باید یک مروری به روی اقدامات انجام شده صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در اصفهان در قیاس با دیگر شهرها انجام شده است، افزود: پروژه‌هایی که در حال حاضر در شهر اصفهان انجام شده است پشتوانه‌های خوبی را هم به جهت اقتصادی، هم به جهت مسائل زیرساختی و هم به لحاظ حمل و نقلی ایجاد کرده است که می‌تواند بخش زیادی از مشکلات شهر اصفهان را برطرف یا این معضلات را تا حدودی کاهش دهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: روندی که شهر اصفهان طی می‌کند نظیر افزایش جمعیت، وسعت و مشکلات زیست محیطی مسؤولان و مدیران شهری را مجاب می‌کند که در آینده اقدامات بیشتری را در راستای این معضلات انجام دهند.

وی با اشاره به سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای در اصفهان تأکید کرد: این سالن اجلاس آورده‌های بسیار خوبی را برای شهر اصفهان به لحاظ دانش فنی و مسائل علمی داشته، نوع پروژه به شکلی است تا به حال متخصصان داخلی چنین کاری را انجام نداده بودند که این خودباوری به وجود آمده برای ساخت این پروژه مهم است.

قربانی ادامه داد: میدان استقلال هم پروژه بزرگی است که آن هم در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد؛ قطعاً در 20 سال آینده شهر اصفهان، این پروژه می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد.

وی ابراز کرد: شاید ابرپروژه میدان استقلال کارکردهای اصلی خودش را در این روزها نداشته باشد اما قطعاً در 20 سال آینده که رینگ حفاظتی احداث خواهد شد، کارکرد این پروژه روشن‌تر خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پروژه میدان امام علی(ع) گفت: ساخت این میدان یک اقدام ماندگار برای شهر اصفهان است؛ اگر بخواهیم در آینده به پروژه‌ای افتخار کنیم و آن را در کنار دیگر آثار تاریخی خود برای جهانیان به تصویر بکشیم باید پروژه میدان امام علی(ع) در اصفهان را مثال بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است که برخی اشکالاتی را به پروژه میدان امام علی(ع) وارد کنند، اما در مجموع این پروژه قابلیت‌های بسیار فراوانی دارد.

قربانی با اشاره به پروژه‌های حمل و نقلی شهر اصفهان اذعان کرد: این پروژه‌ها که در سطح شهر در حال اجرا بودند و در حال حاضر برخی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند، از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

وی در پایان با تأکید بر لزوم پرداختن بیشتر به اقدامات زیست محیطی در اصفهان ابراز کرد: بدیهی است که اقدامات شهرداری اصفهان در آینده باید بیشتر ادامه پیدا کند و اقدامات اساسی برای شهر اصفهان صورت گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار