ماکتسازی فرایندهای خدمات شهری در فضای شهری شهر اصفهان

بعدازظهر فردا نمایشگاه ماکت فرآیندهای خدمات شهری در فضای شهر اصفهان در محور چهارباغ عباسی افتتاح می شود.

بعدازظهر فردا نمایشگاه ماکت فرآیندهای خدمات شهری در فضای شهر اصفهان در محور چهارباغ عباسی افتتاح می شود.

به گزارش ایمنا، رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: در محور چهارباغ عباسی ماکتسازی در راستای فرایندهای خدمات شهری در فضای شهری شهر اصفهان در قالب نمایشگاه در حال انجام است.

غلامرضا ساکتی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ۱۸ بعدازظهر فردا افتتاح می شود، افزود: در این نمایشگاه که فضای محلهای شهر اصفهان به صورت سه بعدی ماکتسازی شده، هر روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ برای بازدید عموم آزاد است.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه سه بعدی، ابتدا شهر بهم ریخته و مشکلات در پیش روی آن، سپس قسمت مرکزی و اقداماتی که خدمات شهری انجام داده تا در نهایت به یک شهر ایده آل مبدل شود به تصویر کشیده شده است.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه کارگاههای هنرهای خلاق، نقاشی و نمایشهای خیابانی جهت ایجاد محیطی فرهنگی و شاد در راستای فرایندهای خدمات شهری برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان بیان کرد: در واقع در این نمایشگاه مشکلاتی که در شهر وجود داشته و اقداماتی که در شهر انجام شده تا به وضعیت ایده آل برسد در معرض دید عموم قرار می گیرد.

ساکتی خاطرنشان کرد: طول این نمایشگاه ۵۰ متر و عرض آن ۱۰ متر است که در یک فضاسازی دوطرفه آماده سازی شده و هدف آن درگیر کردن ذهن مخاطبان با مسائل و معضلات شهری و نشان دادن زیبایی یک شهر ایده آل به شهروندان فهیم و با فرهنگ اصفهانی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار