زندگی ام وقف هنر شد

«هنر نزد ایرانیان است و بس». بارها این جمله را شنیده ایم و در آن شکی نیست؛ اما در این بین هنرمندی اصفهانی ها جلوه دیگری دارد. در استان هنرپرور این خطه و در هرگوشه و کنار آن هنر هنرمندان به خوبی نمایان است. از جمله هنرهای بی نظیر نسرین کاردانی است که در این فرصت بخش کوچکی از آن را به نمایش می گذاریم. رزومه آن را نیز می توانید از زبان خودش در زیر بخوانید...

«هنر نزد ایرانیان است و بس». بارها این جمله را شنیده ایم و در آن شکی نیست؛ اما در این بین هنرمندی اصفهانی ها جلوه دیگری دارد. در استان هنرپرور این خطه و در هرگوشه و کنار آن هنر هنرمندان به خوبی نمایان است. از جمله هنرهای بی نظیر نسرین کاردانی است که در این فرصت بخش کوچکی از آن را به نمایش می گذاریم. رزومه آن را نیز می توانید از زبان خودش در زیر بخوانید:

نسرین کاردانی اصفهانی هستم، متولد ۱۳۴۷ از حدود سن هفت سالگی به اجرای کارهای نقاشی می پرداختم و ادامه دادن به علایق خود در این حرفه سبب شد در سال ۶۲ موفق به اخذ رتبه اول استانی در حرفه نقاشی شوم. در طول دوران تحصیلی نشریه نویسی و نقاشی دیواری انجام می‌دادم تا در سال ۷۶ موفق به اخذ مجوز آموزشگاهی صنایع دستی هما شدم که در طول این مسیر موفق به کسب رتبه های متفاوتی شدم. از جمله:
مدیرنمونه در سال۸۷
مربی نمونه درسال ۸۹
مدیرنمونه در سال ۹۱
کارآفرین نمونه از سال ۹۱ تا ۹۵
بانوی قرآن پژوه در سال۹۲
مربی پژوهنده مهارتی در سال۹۱
افتخار دوخت و مدیریت هنری دوخت با ۱۷ دوزنده جهت روکش مرقد امام حسن عسگری(ع) و امام هادی(ع) و حضرت نرجس خاتون(س) و حضرت حکیمه خاتون(س) تحت پوشش عتبات استان یزد(شهرستان تفت) که آن طورکه شنیدم به علت بسته بودن سامرا فعلا در قم نگهداری می شود. در سال۹۱ افتخار دوخت و مدیریت دوخت لوح حضرت فاطمه (س) و دو دوزنده و هدیه بانی اثر به موزه استان قدس رضوی در سال۸۸ افتخار هدیه بیش از ۱۵ اثر به موزه استان قدس رضوی که درحال نگهداری است از سال۸۹ به بعد افتخار دوخت و مدیریت دوخت آیه الکرسی با دو دوزنده هدیه بانی به کتابخانه حضرت علی (ع) واقع در نجف اشرف درسال۸۷ تالیف اولین کتاب در سال ۸۲ که در حال حاضر بیش از ۱۰ عنوان کتاب به چاپ رسیده است. تدوین بیش از ۶۰ استاندارد در حوزه فرهنگ و هنر که دارای کد بین المللی است.اینها مختصری از رزومه هنری اینجانب است که می‌توان گفت یک جورایی زندگی ام وقف آن شد. در حال حاضر دپارتمان تخصصی و بین المللی صنایع دستی را به اتفاق استاد فولادگر راه اندازی کرده ام.دپارتمان فوق در تلاش برقراری احیا توسعه و ترویج هنرهای صنایع دستی است که با ظرفیت های متفاوت مبادرت به برگزاری کلاس های متفاوت از جمله قلمزنی، فیروزه کوبی، معرق چوب، منبت چوب، سرمه دوزی سنتی و تزئینی، گلیم بافی، معرق، چرم، نقاشی و طراحی روی پارچه طراحی سنتی میناکاری، نقاشی روی چرم، نقاشی روی صدف مینیاتور، تذهیب پاپیه ماشه، ساخت کاغذ و... کرده است.اساتید این مجموعه تحت شرایط داشتن گواهی درجه هنری یا اساتید با ســــوابق آموزشــی در آموزشگاه های صنایع دستی انتخاب می شوند و هنرجویان در پایان کار می توانند مدرک مهارتی آموزش فنی و حرفه ای اخذ کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار