برگزاری مسابقات تیر اندازی همگانی در شاهین شهر

سومین دوره مسابقات تیراندازی به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با عنوان جام امام رضا(ع) در باشگاه تیراندازی هسا برگزار شد.

سومین دوره مسابقات تیراندازی به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با عنوان جام امام رضا(ع) در باشگاه تیراندازی هسا برگزار شد.
محمد رضا احدی زاده رئیس هیئت تیر اندازی شاهین شهر در گفت و گو با خبرنگار اصفهان امروز گفت: در این رقابت ها با استقبال خوبی روبه رو شدیم و مسابقات طی دو روز ویژه بانوان و آقایان در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد.
وی ادامه داد: سطح این دوره نسبت به دوره های قبل بسیار بالا بود و این نشان از توانایی بالای افراد در این رشته ورزشی است.
احدی زاده بیان داشت: هدف از برگزاری این رقابت ها استعدادیابی و پرورش افراد برای آماده سازی و معرفی به هیئت اصفهان است که در پی آن برای شرکت در لیگ برتر تیر اندازی آماده می شوند و البته این رقابت ها با نظارت حسین باقری نفر سوم کشور در این رشته می باشد.
رئیس هیئت تیر اندازی با اشاره به هیئت تیراندازی شاهین شهر گفت: این هیئت از آذر ماه سال 95 شروع به فعالیت کرده و بیش از هر زمانی در شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای پیشرفت و بالا بردن سطح بازیکنان قدم برداشته است. این فعالیت ها شامل برگزاری کلاس های مقدماتی و نیمه پیشرفته و پیشرفته زیر نظر مربیان مجرب می باشد.
وی اظهار داشت: طبق برنامه های پیش بینی که در نظر داریم در صورت موافقت مسئولین با همکاری آموزش و پرورش استعداد یابی در مدارس را داشته باشیم و جوانان را به تیراندازی سوق و فرهنگ سازی در این عرصه را توسعه دهیم.
گفتنی است به مناسبت دهه کرامت به قید قرعه از بین افراد شرکت کننده با نام معصومه و رضا هدایای به رسم یادبود اهدا شد.

نفرات برتر در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در دو بخش آقایان و بانوان به شرح زیر می باشند.

مقام اول: محمد رضا نیک روان، سعید اعظمیان، سمانه نگینی و مژگان عزیزی

مقام دوم: سید علی رضا حسینی، پارسا صالحان، الناز عباسی فر و مهلا باقری

مقام سوم: مجتبی روحانی زاده، سید حسین رنگ آمیز، هانیه معینی و آنیا فتحی
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار