اصفهان میزبان تخفیف تا 91 درصد

بازاریان زیادی در اصفهان برای تبلیغ و فروش بیشتر، روی اجناس خود تخفیف می‌دهند که در هفته‌قبل، یعنی از 14 تا 20 مرداد بیشترین تعداد حراج متعلق به بازار پوشاک بود.

بازاریان زیادی در اصفهان برای تبلیغ و فروش بیشتر، روی اجناس خود تخفیف می‌دهند که در هفته‌قبل، یعنی از 14 تا 20 مرداد بیشترین تعداد حراج متعلق به بازار پوشاک بود. با این‌ حال رستوران‌های اصفهان نیز مثل همیشه یک پای ثابت حراجی‌ها بودند، البته بزرگ ترین حراج و بیشترین تخفیف هفته‌ گذشته نه متعلق به پوشاک‌ فروشان بود و نه غذا‌خوری‌های اصفهان، بلکه یک مرکز لیزر با ارائه‌ تخفیف 91 درصدی، عملیات لیزر را به جای 100 هزار تومان تنها با 9 هزار تومان انجام می‌داد! اما هنوز فرصت برای استفاده‌ از این تخفیف‌ها تمام نشده‌است، زیرا بعضی از فروشگاه‌ها مانند آدیداس تا پایان تابستان حراج دارند.

پوشاک
بیش از 55 درصد از حراجی‌های بازار اصفهان در طول هفته‌ گذشته متعلق به لباس‌فروشان بود، به خصوص فروشگاه‌‌هایی که با نزدیک‌ شدن به پایان تابستان به فکر حراج فصل افتاده‌اند. فروشگاه جین‌وست و بالنو واقع در سیتی‌سنتر با ارائه‌ تخفیفی 70 درصدی رکورد‌دار‌ هستند که حراج آنها از17 مرداد شروع و تا 17 شهریور؛یعنی به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت. پس از جین وست باید به حراج پایان فصل فروشگاه دبنهامز اشاره کرد که فقط قیمت برخی کالاهای مشخص آن تا 70 درصد کاهش یافته‌است. دو برند پوشاک نبتون و بادی اسپینر نیز به مدت یک هفته؛ یعنی از 20 تا 27 مرداد حراج 50 درصدی دارند که پوشاک بادی‌اسپینر علاوه بر حراج فصل، لباس‌های پاییزی سال‌گذشته را هم به آنها افزوده است. این برند تخفیف خود را ابتدا با 40 درصد شروع و پس از یک روز 10 درصد دیگر به آن اضافه کرد. برند کیف و کفش ایتالیایی دنیلی نیز از دیگر فروشگاه‌های بازار اصفهان است که در طول هفته گذشته قیمت‌های خود را به نصف رساند؛ اما یکی، دو روز پس از شروع این حراج، تخفیف 50 درصدی را به 40 درصدی تغییر داد. برند‌های پوشاک، کیف و کفش مکنو، کتان، کوتون وایکات نیز از فروشگاه‌های دیگری هستند که هفته‌ گذشته حراج 25 تا 30 درصدی آغاز کرده‌اند که حراج برند کتان تا 10شهریور نیز ادامه خواهد‌داشت؛ اما برند‌های معروف آدیداس و ریباک برای جا نماندن از رقبای خود هرکدام تا 25 درصد قیمت اجناس خود را کاهش دادند. آدیداس بلند‌مدت‌ترین حراج را دارد که تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت. در انتها باید به فروشگاه‌های دنیل تیسو و سالیان اشاره کرد که هر کدام بین 20 تا 70 درصد قیمت‌های خود را کاهش دادند،حراج دنیل تیسو فقط تا 27مرداد ادامه دارد؛ ولی سالین تا 20 شهریور تمامی اجناس از جمله کیف و کفش را نیز به نرخ حراجی می‌فروشد. جالب‌ترین حراج هفته را هم فروشگاه نوین چرم برگزار کرد. این برند اجناس چرم خود را با 20 درصد تخفیف می‌فروشد و در انتها10 درصد از قیمت کل آنها را به عنوان هدیه به مشتری می‌دهد! کمترین تخفیف در حراجی‌ها نیز متعلق به کیف و کفش اسپرت است که فقط به اعضای خود تا 30 درصد تخفیف می‌دهد. البته سایر افراد نیز می‌توانستند با اولین خرید از این فروشگاه -بدون هیچ گونه کاهش قیمتی- کارت عضویت دریافت کنند و سپس در خریدهای بعدی خود از این میزان تخفیف بهره ببرند.

رستوران
22 درصد؛ یعنی تقریبا معادل یک‌پنجم از کل تخفیف‌های هفته‌‌ گذشته بازار اصفهان متعلق به رستوران‌ و فست ‌فودی‌هاست و در میان آنها رستوارن لاری بالاترین تخفیف را دارد. این رستوران خوراک کتف و بال خود را با شعار «لذت بخش‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین خوراک کتف و بال» با 50 درصد تخفیف به همراه سبزیجات، سس ویژه، آش و دوغ رایگان می‌فروشد و به جای 14500هزار تومان، فقط 7250هزار تومان می‌گیرد. فودکورت هالوپینو نیز در بعضی از روز‌های هفته‌ گذشته غذای مشخصی را با تخفیف به فروش رساند، برای مثال شنبه غذاهای ایرانی خود را با 40 درصد تخفیف؛ یعنی به جای 12هزار تومان،7200هزار تومان عرضه می‌کرد، در روز دوشنبه کنتاکی و دیپ دمینی‌های خود را به جای 13 هزار تومان، با قیمت6890هزار تومان می‌فروخت و در روز سه شنبه بر روی نوشیدنی‌های کافه‌ خود 50درصد تخفیف اعمال می‌کرد. در آخر هفته نیز قیمت ساندویچ و برگرد‌های خود را به جای 13 هزار تومان، به 6890 تومان کاهش داد. تخفیف‌ها در این غذا‌خوری روزانه‌ هستند؛ ولی مشخص نیست که آیا این هفته‌ نیز ادامه پیدا کنند یا نه؟ رستوران آرتا نیز با تخفیف 40 درصدی در لیست غذا‌خوری‌هایی قرار می‌گیرد که هفته گذشته غذای خود را با قیمت‌ کمتری به فروش رساندند. ناگفته‌نماند که مدیران رستوران آرتا در تلاشند تا با شعار«یک وعده‌ غذای خوش طعم در محیط زیبا و دنج رستوران آرتا با عطر و بوی غذای ایرانی»برند سازی کنند.

مراکز ماساژ
سومین دسته‌ از حراج‌های هفته‌ گذشته در بازار اصفهان با سهم 7 درصدی مرتبط با مراکز ماساژ درمانی بود. مرکز ماساژ سبز، نخستین شروع ‌کننده‌حراج این بازار بود و ماساژ دیپ و پیشرفته‌ خود را با 68درصد تخفیف ارائه کرد. هزینه‌ این ماساژ از 100 هزار تومان به32 هزار تومان رسید. همچنین مرکز ماساژ مابا هم فوت ماساژ ورفلکسولوژی تایلندی خود را با 63درصد تخفیف به مشتریان عرضه می‌کرد. در واقع قیمت نهایی این نوع ماساژ تایلندی فقط 29 هزار و 600 تومان بود.

سایر
حراج یا تخفیف زیادی در بازار‌های دیگر اصفهان اتفاق افتاد که شاید سهم کمتری نسبت به دسته‌های بالا داشته‌باشند؛ ولی مهم و کاربردی هستند،مثلا یک حراج بزرگ در بازار مسکن توسط شرکت عمران و مسکن اصفهان شروع شد؛ بدین صورت‌که تعداد مشخصی واحد مسکونی، تجاری و اداری در اصفهان، شاهین شهر و بهارستان به فروش با تخفیف، به فروش می‌رسید. شرایط فروش این واحدها با وام بین 40 تا 50 میلیونی، 10 ساله، بدون سپرده گذاری و شروع اقساط از سه سال پس ازخرید بود و در مجموع افراد باید تنها 20 درصد از مبلغ کل واحد مورد نظر را پرداخت می‌کردند. در بازار لوازم و محصولات خودرو نیز برند زمیر کالاهای خود را تا 40 درصد تخفیف و با شعار عرضه می‌کرد. دیگر حراج هفته نیز متعلق به برند کالای خواب سارو با50 درصد خفیف بود. در بازار ساعت مچی نیز فروشگاه Daniel kleien ساعت‌های 250هزار تومانی خود را با قیمت 129هزار تومان؛ یعنی 48درصد تخفیف به فروش می‌رساند. نهایتا بیشترین تخفیف هفته با 91 درصد به مرکز لیزر پرشین اسپادان می‌رسد. این مرکز موهای زائد را با دستگاه‌های ایتالیایی دکا 2016 به جای 100 هزار تومان فقط با 9هزار تومان انجام می‌داد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار