تصویب ۲۰ طرح جدید سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اصفهان

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان از تصویب ۲۰ طرح جدید سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان خبر داد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان از تصویب ۲۰ طرح جدید سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ حمید امینی اظهار داشت: با عنایت به سیاست ادارۀ کل میراث فرهنگی استان اصفهان، تلاش داریم تا گردشگری را از یکسو به‌صورت متوازن در پهنۀ استان گسترش دهیم.
وی افزود: از سویی دیگر با حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌ویژه سرمایه‌گذاری بومی، آنان را تشویق به سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان کنیم.
معاون سرمایه‌گذاری ادارۀ کل میراث فرهنگی استان اصفهان تأکید کرد: در این کمیسیون در همین راستا پس از بررسی‌های به عمل آمده از طرح‌های ارائه شده توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، 20 طرح در پهنۀ استان اصفهان مورد تأیید قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های اولیه طرح‌های سرمایه‌گذاران در این معاونت، طرح‌های پیشنهادی برای تصویب به کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری ادارۀ کل استان ارائه و بعد از بررسی کارشناسان، تعداد 20 طرح از طرح‌های ارائه شده در شهرستان‌های اصفهان، شاهین‌شهر و میمه، خور و بیابانک، نطنز، سمیرم، مبارکه و دهاقان با اکثریت آراء به تصویب رسید.
امینی تأکید کرد: توسعه گردشگری پایدار با در نظر گرفتن فرهنگ‌های بومی و سنتی مناطق، حفظ محیط‌زیست و بررسی توانمندهای اقتصادی مناطق از مهم‌ترین اولویت‌های توسعه گردشگری در استان اصفهان به شمار می‌رود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار