خریداری بیش از ۲۰۰ هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان اصفهانی

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار تُن گندم تضمینی توسط این شرکت از کشاورزان اصفهان خریداری شده است.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار تُن گندم تضمینی توسط این شرکت از کشاورزان اصفهان خریداری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا رضا نیک نداف ارزش این میزان گندم خریداری شده از کشاورزان را ۲هزار و ۶۰۸ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون ۵۰ درصد آن به گندمکاران پرداخت شده است.

وی همچنین از پایان خرید محصول کُلزا توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان خبر داد و افزود: یک هزار و ۱۴۶ تُن کُلزا از کشاورزان این استان خریداری شده است.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰ کشور بیان داشت: خرید کلزا از کشاورزان این استان نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد رشد یافته است.

وی اضافه کرد: بیش از ۹۳ درصد مطالبات کشاورزان کُلزا کار به ارزش ۲۸ هزار و ۲۱۱ میلیارد ریال به آنها پرداخت شده است.

نیک نداف همچنین از خرید ۹۷۶ تُن دانه روغنی گلرنگ در استان اصفهان خبر داد و گفت: درحال حاضر ۵۰ درصد پول دانه روغنی گلرنگ به ارزش چهار هزار و ۴۹۴ میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده است.

وی قمیت خرید گندم معمولی به نرخ تضمینی را ۱۳ هزار ریال، گندم دروم با افت ۲ و چهار را ۱۳ هزار و ۳۰۰ ریال، دانه روغنی کُلزا با رطوبت ۱۰ درصد و ناخالصی ۲ درصد را ۲۷ هزار و ۸۳۰ ریال و گلرنگ با رطوبت ۹ درصد و ناخالصی ۲ درصد را ۲۶ هزار و ۱۸۶ ریال اعلام کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار