راه‌اندازی سامانه نوبت دهی مراکز درمانی تامین اجتماعی از طریق اینترنت و موبایل

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان به منظور تسریع و تسهیل دسترسی مخاطبان خود به خدمات درمانی سرپایی مراکز درمانی ملکی، اقدام به راه‌اندازی سامانه نوبت دهی از طریق اینترنت و موبایل کرده است.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان به منظور تسریع و تسهیل دسترسی مخاطبان خود به خدمات درمانی سرپایی مراکز درمانی ملکی، اقدام به راه‌اندازی سامانه نوبت دهی از طریق اینترنت و موبایل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مهندس علی معیری اظهار کرد: با توجه به حجم بالای متقاضیان، بهره گیری از خدمات درمانی تامین اجتماعی و عدم کارایی روشهای مرسوم، این سازمان با راه‌اندازی روش‌های نوین و غیرحضوری نوبت دهی، از جمله اینترنت و موبایل مبتنی بر (USSD) گامهای موثری در جهت رفاه حال بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و متقاضیان خدمات درمانی برداشته است .

وی ادامه داد: تاکنون استانهای فارس، خراسان رضوی، البرز و گیلان اقدام به راه‌اندازی این سامانه کرده‌اند و از ابتدای مرداد ماه جاری تاکنون، جمعا ٢٠ هزار نفر از طریق اینترنت و USSD به صورت غیر حضوری از مراکز درمانی تامین اجتماعی، نوبت اخذ کرده‌اند .

وی گفت: همچنین در هفته جاری، سامانه مذکور برای استان های خراسان جنوبی، کردستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و سمنان فعال خواهد شد .

معیری افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند به منظور اخذ نوبت با استفاده از کد دستوری #١٤٢٠*٤* از ظرفیت های ایجاد شده استفاده کنند .

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه امسال، امکان دریافت نوبت به صورت اینترنتی و موبایل برای عمده مراکز درمانی سازمان فعال خواهد شد، گفت: در فاز بعدی، نوبت دهی برای سایر خدمات از جمله آزمایشگاه ها نیز برنامه ریزی شده است .

ارسال نظر