موحدی: حق رشد باید در فوتبال بانوان هم رعایت شود

مدیر عامل باشگاه آینده سازان با ابراز گلایه از باشگاه ذوب آهن گفت: آن‌ها مدتها در خصوص حق رشد محسن مسلمان با پرسپولیس مشکل داشتند اما در خصوص بانوان این مساله را نادیده گرفتند، ما نیز حق گلایه و شکایت داریم.

مدیر عامل باشگاه آینده سازان با ابراز گلایه از باشگاه ذوب آهن گفت: آن‌ها مدتها در خصوص حق رشد محسن مسلمان با پرسپولیس مشکل داشتند اما در خصوص بانوان این مساله را نادیده گرفتند، ما نیز حق گلایه و شکایت داریم.
سعید موحدی در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: واقعاً شرایط سختی برای تیم به وجود آمده است. از طرفی همه به شدت علاقمند به ادامه حیات این تیم هستیم و از سوی دیگر دستمان برای نگه داشتن آن به جایی بند نیست و بودجه‌ای نداریم. به هرجایی هم که مراجعه کردیم ناامید بازگشتیم.
وی در خصوص صحبت‌ها ومذاکراتی که با مدیرعامل سپاهان در خصوص انتقال این تیم به سپاهان داشته، گفت: طاهری فردی کاملاً ورزشی است و این مسائل را درک می‌کند. وی قول داد در صورتی که بحث حق دو درصدی قرارداد فوتبال آقایان برای فوتبال بانوان برای باشگاه سپاهان نیز اجرایی شود از این موضوع حمایت کرده و تیم آینده سازان فصل پیش رو با نام سپاهان وارد میدان شود.
وی خاطر نشان کرد: البته به گفته مسئولان سپاهان این مبلغ رقمی حدود 360 میلیون تومان خواهد بود که با آن می‌شود فقط کف قراردادها بازیکنان را پرداخت کرد. فکر می‌کنم کمی بی انصافی است و ارقام چیز دیگر را بیان می‌کنند باید کمی صادق‌تر باشیم.
موحدی تصریح کرد: همان گونه که در مصاحبه روز گذشته با رادیو هم گفتم اگر بخواهیم یک تیم بسیار خوب با شرایط و امکانات مناسب برای قهرمانی در لیگ برتر بانوان داشته باشیم بودجه‌ای حدود 600 الی 700 میلیون نیاز داریم و این رقم برای باشگاههایی که برای صدور رضایت نامه و کارهایی امثال این هزینه‌های گزاف می‌دهند بسیار کم و ناچیز است.
وی در پاسخ به این سئوال که اگر بر فرض این انتقال صورت گرفت، جایگاه مدیر عاملی شما چه می‌شود، اظهار کرد: من برای موفقیت تیم هر کاری لازم باشد انجام می‌دهم. اگر صلاح تیم برای بقا رفتن من باشد، می‌روم تا بچه‌ها بتوانند در شرایطی خوب و مناسب به فوتبال خود ادامه دهند. تابع قانون هستم و نمی‌توانم با خودخواهی خود مسیر پیشرفت تیم را ببندم. به هر جهت این تیم همانند بچه‌ام است از همان اول با تمام مسائل و مشکلات در کنارش بودم اما اگر مصحلت تیم نبود من باشد، کنار می‌روم. فکر می‌کنم فدراسیون هم از این انتقال استقبال می‌کند.
چرا شهرداری اصفهان نه می‌گوید!
وی با اشاره به حمایت رسانه‌ها در خصوص انعکاس مسائل و مشکلات تیم آینده سازان تاکید کرد: درمیان همه ندیدن‌ها تنها رسانه‌ها بودند که همواره در کنار تیم ما بودند و تحت هر شرایطی اخبار ما را انعکاس دادند. با این وجود باز هم در بی خبری هستیم، دیگر نمی‌دانیم چکار کنیم. البته بعد از مدت‌ها، بچه‌ها و برخی خبرنگاران وضعیت تیم را حتی برای استاندار اصفهان تشریح کردند و ایشان نیز در جمع قول پیگیری و مساعدت داده‌اند اما هیچ عکس المعلی هنوز نشان داده نشده است.
وی اظهار کرد: نمی‌دانم از کی و کجا گلایه کنم، وقتی دست برخی افراد برای حمایت باز است. چرا شهرداری، شهرهای دیگر همانند اراک، ارومیه، تبریز و..... در لیگ‌های برتر دارای تیم هستند اما در اصفهان حرف از منع قانونی می‌زنند. اگر قانون است برای تمام کشور اما اگر نیست حرف از قانون نزنید و بگویید، دوست نداریم! آیا شهرداری اصفهان و شهرداری نجف آباد نمی‌توانستند حداقل 5 میلیون به ما کمک کنند؟
از ذوب آهن دلخورم، به بچه‌های ما شوک وارد کردند
مدیر عامل باشگاه آیند ه سازان با اشاره به تماس‌هایی که طی روزهای اخیر با بازیکنان این تیم شده است گفت: اگر خاطرتان باشد برای انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس باشگاه ذوب آهن درخواست "حق-رشد" کرده بود و فکر می‌کنم پرونده این قضیه هنوز باز است. تمام بازیکنان تیم هنوز هیچکدام از ما رضایت نامه نگرفته و جدا نشده‌اند. از ابتدا و دسته‌های پایین‌تر با ما رشد کردند و به قهرمانی لیگ برتر رسیدند، بنابراین ما نیز به نوعی می‌توانیم به دنبال گرفتن حق رشد باشیم.
وی ادامه داد: باشگاه ذوب آهن بدون در نظر گرفتن حقوق معنوی و حرفه‌ای به خود اجازه داده است تا با تمام بازیکنان ما تماس بگیرد. همین موضوع باعث شده شوک بزرگی به بچه‌های تیم ما وارد شود و کار برای ما بسیار سخت شده است. در حال حاضر سرپرست سابق تیم ما سرپرست ذوب آهن است و به راحتی با بازیکنان ما ارتباط دارد.
موحدی یادآوری کرد: به اعتقاد من نباید تفاوت زیادی به ویژه در خصوص چنین مسایلی بین لیگ برتر فوتبال بانوان و آقایان باشد و قوانین حقوقی حرفه‌ای نظیر "حق-رشد" باید در بانوان هم اجرا شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سپاهان هر چه زودتر تصمیم خود را در این خصوص اعلام کند تا بتوانیم شرایط و روند اداری کارها را زودتر انجام دهیم و بیش از این فرصت از دست ندهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار