کشف ۲۴.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان از کشف ۲۴ میلیارد و ۴۳۶ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال کالای قاچاق از چند واحد تخلیه بار در اصفهان خبر داد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان از کشف ۲۴ میلیارد و ۴۳۶ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال کالای قاچاق از چند واحد تخلیه بار در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا جواد محمدی فشارکی با اشاره به بازرسی های صورت گرفته بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان طی یک هفته گذشته در اصفهان، اظهار داشت: در بازرسی از یک واحد صنفی تخلیه بار در اصفهان، یک دستگاه موتور خودرو، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و یک دستگاه ماشین لباسشویی خارجی مظنون به قاچاق شناسایی شد، اظهار داشت: ارزش کالاهای کشف شده جمعا ۵۰۰ میلیون ریال بود که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی به بازرسی دیگر بازرسان مدیریت اصناف به همراه بازرسان سازمان غذا و دارو و پلیس آگاهی از یک واحد انبار در اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: در این بازرسی بیش از ۵۰۰۰ قلم انواع لوازم و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی خارجی مظنون به قاچاق، به ارزش ۲۲ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان بیان داشت: متصری این انبار به دلیل عدم ارائه اسناد معتبر گمرکی و عدم همکاری با ماموران، بازداشت و با دستور مقام قضایی تمام اجناس در محل توقیف و تا انجام سیر مراحل قانونی انبار مذکور پلمپ شد.

وی در ادامه با اشاره به بازرسی از یک واحد صنفی تخلیه بار در اصفهان، اظهار داشت در این بازرسی تعداد ۱۷۶۰ بسته تجهیزات پزشکی ( ECG ELECTRODE) و ۲۸۲۸۸ عدد مسواک و خمیردندان و همچنین ۱۱ دستگاه اسپیلت خارجی قاچاق، ‌ کشف و جمع آوری شد.

محمدی فشارکی افزود: ارزش این اقلام قاچاق یک میلیارد و ۹۳۶ میلیون و ۶۴۰ ریال بوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار