تحقق 7 درصدی فروش پیش‌بینی شده در 7 ماه

مسؤول هیأت اجرایی شرکت پلی اکریل در نامه‌ای خطاب به وزیر صنعت از عدم پرداخت 20 میلیارد تومان وام دولتی به این شرکت گله کرد و آن را ناشی از توطئه پشت پرده مراکز قدرت اصفهان، کارشکنی نظام بیمار بانکی و مشکلات ساختاری دولتی دانست.

مسؤول هیأت اجرایی شرکت پلی اکریل در نامه‌ای خطاب به وزیر صنعت از عدم پرداخت 20 میلیارد تومان وام دولتی به این شرکت گله کرد و آن را ناشی از توطئه پشت پرده مراکز قدرت اصفهان، کارشکنی نظام بیمار بانکی و مشکلات ساختاری دولتی دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شرکت پلی اکریل که از سال‌های قبل، درگیر مشکلات نقدینگی و توقف خطوط تولید بود در سال جاری با تصمیمات هیأت اجرایی منتخب دولت، اقدامات تازه‌ای به منظور احیای تولید را در دستور کار قرار داد که مرخصی اجباری کارگران و استفاده 6 ماهه آن‌ها از بیمه بیکاری یکی از این اقدامات بود؛ در همین رابطه اما روز گذشته خبر استعفای رئیس این هیأت اجرایی مجدداً توجهات را به پلی اکریل جلب کرد.

علیرضا شیخ عطار در نامه‌ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، از عدم پرداخت 20 میلیارد تومان وام تضمین شده دولتی به این شرکت گله کرد و آن را ناشی از توطئه پشت پرده مراکز قدرت منطقه اصفهان، کارشکنی نظام بیمار بانکی و مشکلات ساختاری دولتی دانست.

بر همین اساس، رئیس هیأت اجرایی شرکت پلی اکریل باقی ماندن خود در این سمت را بدون توجیه دانسته و رسماً استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش فارس، این شرکت همچنین در روزهای گذشته آخرین وضعیت خود را به شرح ذیل برای سهامداران، شفاف کرده بود:

«گزارش فعالیت ماهانه تولید و فروش شرکت حاکی از آن است که از بهمن‌ماه 1395 فعالیت تولیدی شرکت متوقف بوده و مطابق با بند شماره 6 اظهارنظر حسابرس نسبت به نخستین پیش‌بینی سال مالی منتهی به 96.09.30: مفروضات مبنای تهیه اطلاعات مالی آتی شرکت شامل پیش‌بینی تأمین منابع مالی از محل مانده تنخواه‌گردان تخصیصی هیأت حمایت از صنایع به مبلغ 200 میلیارد ریال و نیز از محل تسهیلات توافق شده با بانک‌های ملی و صنعت و معدن، مشروط به ارائه تضمین توسط دولت، هر یک به مبلغ 100 میلیارد ریال به ترتیب در ماه‌های فروردین و اسفند سال مالی مورد گزارش است که مستندی دال بر احراز تأمین مالی به شرح یاد شده در دست نیست. همچنین مطابق با گزارش فعالیت ماهانه منتهی به 96.04.31 (منتشره در تاریخ 96.05.10) فروش در 7 ماه فعالیت سال مالی 1396 به مبلغ 177 هزار و 922 میلیون ریال محقق شده است که تنها 7 درصد از آخرین پیش‌بینی فروش سال مالی مزبور را پوشش می‌دهد.»

در همین رابطه اما، اسرافیل احمدیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: استعفای یک فرد از هیأت اجرایی، اخلالی در فعالیت کارخانه پلی اکریل ایجاد نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: هیأت اجرایی چند نفر را به عنوان هیأت حمایت مشخص کرده و کارهای اصلی نیز توسط آن‌ها انجام می‌شود، بنابراین استعفای اخیر رئیس هیأت اجرایی مشکلی ایجاد نمی‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در رابطه با وضعیت بیمه بیکاری کارگران خاطرنشان کرد: تعدادی از کارگران تا آخر شهریور ماه بیمه بیکاری دریافت می‌کنند و تعدادی دیگر نیز تا آبان ماه و آذر ماه قرار داد دریافت این بیمه را دارند.

احمدیه تصریح کرد: تولید تا حدی در پلی اکریل احیا شده و فراخوانی نیز برای بازگشت 100 الی 150 نفر از کارگران به کارخانه انجام شده است.

وی در پایان بیان داشت: تمام مسؤولان استانی به دنبال این هستند که تولید به طور کامل در این کارخانه احیا شود و قرار بر این است که تا آخر این ماه، تولید به حدی برسد که تمام کارگران به سرکار خود بازگردند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار