یک روز با مدیران عالی تجارت و کسب و کار (2)

مدیرعامل مجموعه بزرگ اصفهان سیتی‌سنترسیتی سنتر در سمینار مدیریت عالی تجارت و کسب‌وکارکسب و کار که در سالن نگین نقش‌جهان اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه شرایط زمانی و مکانی در ایجاد موفقیت و پیشرفت تأثیرگذار است گفت: نمی‌توان یک نسخه برای پیشرفت و ارتقای شغلی و تجارت برای همه نوشت به‌طورکلیبه طور کلی شرایط و راهکاری که من در سال‌های گذشته برای موفقیت پیموده‌ام را در سال‌های پیش رو کسی بپیماید مسلماً شکست خواهد خورد و توجه به شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و نیازهای مردم بسیار تأثیرگذار در موفقیت سرمایه‌گذار و کارآفرین خواهد بود.

یک روز با مدیران عالی تجارت و کسب و کار (2)

اصفهان امروز: مدیرعامل مجموعه بزرگ اصفهان سیتی‌سنتر سیتی سنتر در سمینار مدیریت عالی تجارت و کسب‌وکار کسب و کار که در سالن نگین نقش‌جهان اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه شرایط زمانی و مکانی در ایجاد موفقیت و پیشرفت تأثیرگذار است گفت: نمی‌توان یک نسخه برای پیشرفت و ارتقای شغلی و تجارت برای همه نوشت به‌طورکلی به طور کلی شرایط و راهکاری که من در سال‌های گذشته برای موفقیت پیموده‌ام را در سال‌های پیش رو کسی بپیماید مسلماً شکست خواهد خورد و توجه به شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و نیازهای مردم بسیار تأثیرگذار در موفقیت سرمایه‌گذار و کارآفرین خواهد بود. مسعود صرامی حرکت و تغییر را لازمه موفقیت عنوان کرد و اضافه کرد: صرف وقت در کنار حرکت و تغییر هرروزه هر روزه مطابق با نیازهای آحاد جامعه و غریزی حرکت نکردن، موفقیت و ماندگاری را به همراه دارد چراکه غریزی زندگی کردن به‌دوراز به دور از تفکر و اندیشه هیچ برآیندی نخواهد داشت و ادامه داد: برای ماندگاری باید تغییر همراه با صبر و حوصله را سرمشق خود قرار دهیم و همیشه باید به دنبال تفکر کارشناسانه بود. وی با انتقاد از فضا و تفکر اقتصادی در جامعه امروز افزود: ما در جامعه‌ای هستیم که بیشتر مردم به دلیل نبود امکانات درگذشته در گذشته مانده‌اند باید به آیندگان شناخت کمبودهای جامعه و سرمایه‌گذاری عاقلانه بر روی نیازها را آموزش داد این در حالی است که در صورت نداشتن فناوری تکنولوژی روز دنیا راهی از پیش نمی‌بریم و باید دانست که امنیت جوان درگرو در گرو داشتن شغل و فعالیت مناسب است. مدیرعامل سیتی‌سنتر سیتی سنتر اصفهان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد فعالیت کارآفرینانی هستیم که تنها به سود اقتصادی خود می‌اندیشند و صدمات جبران‌ناپذیری بر پیکر شهر وارد کرده‌اند که راه مبارزه با تفکرات و فعالیت‌های اقتصادی که آسیب به جامعه می‌زنند فریاد زدن نیست بلکه تحریم کردن و استفاده نکردن از آن تولیدات است.


رونمایی و معرفی ماهنامه دانش امروز، نشریه جدید گروه نشریات اصفهان‌امروز

قائم‌مقام قائم مقام مدیرمسئول و مدیرعامل گروه نشریات و روزنامه اصفهان امروز، استفاده از تولیدات مکتوب را در کنار رسانه‌های دیجیتال و نو ضروری دانست و گفت: گسترش و سرعت ارتباطات و اطلاعات شاید رسانه‌های مکتوب را کمرنگ‌تر جلوه داده است اما غفلت کردن از ارائه محصولات قوی به مخاطب نیز دلیل دیگر برای استقبال نکردن از این محصولات فرهنگی است و ارتقا فرهنگ درگرو در گرو حمایت از رسانه‌های مکتوب است. امیر اکبری سردبیر ارشد پرمخاطب‌ترین پر مخاطب‌ترین روزنامه استان اصفهان ارائه محصول خوب به همراه بسته‌بندی مناسب را راهکار مطلوب برای جذب مخاطب عنوان کرد و افزود: در مجموعه اصفهان امروز سعی شده تا فاصله میان جامعه امروز اصفهان با کشورهای پیشرفته از طریق رونق‌بخش رونق بخش مکتوب از میان برداشته شود که در همین راستا توجه ویژه به نشریه‌های جانبی اصفهان امروز ازجمله از جمله اصفهان نیمروز، ورزش ایرانی و دانش امروز را در دستور کار قرار داده‌ایم. وی با اشاره به اینکه نشریه دانش امروز با رویکرد فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌صورت به صورت ماهانه توزیع خواهد شد تأکید کرد: تلاش شده است با شناسایی نیاز مخاطب و استفاده از فناوری تکنولوژی روز کمکی در راستای بهبود کسب‌وکار کسب و کار و رونق تفکر اقتصادی جامعه داشته باشیم. آنچه در تبلیغات امروزی می‌تواند پاسخگو باشد، استفاده از فضاهای جدید، شبکه‌های اجتماعی، انجام امور برندینگ، توجه به روابط عمومی و مشتری مداری، جریان سازی در اطلاع‌رسانی اطلاع رسانی و جسارت در تبلیغات است.

**

جسارت در بازاریابی پیش‌شرط موفقیت در کسب‌وکار کسب و کار

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی در این همایش تغییر مدل ذهنی انسان را عامل شکست تمام محدودیت‌ها بیان و تصریح کرد: با مدل‌های ذهنی قدیمی و گذشته نمی‌توان کارهای بزرگ انجام داد مدل ذهنی عینکی است که به چشم می‌زنیم تا با آن دنیا را تحلیل کنیم این در حالی است که ارتقا مدل ذهنی برای پیشرفت در تمام حوزه‌های زندگی ضروری است. محمود محمدیان تغییر مدل‌های ذهنی را مستلزم جسارت و ریسک‌پذیری قلمداد کرد و گفت: افق فکری را باید از دوران کودکی در افراد افزایش داد بها دادن به جسارت عامل موفقیت است و بدون شک سازمان و ارگانی موفقیت را تجربه خواهد کرد که بازاریابی جسورانه و تفکر خلاقانه را رویکرد اصلی خود قرار دهد. وی زیرساخت‌های بازاریابی جسورانه را در جسارت در نام‌گذاری، خلق برند، عرضه محصولات، خلق کالاهای جدید، دادن تضمین و گارانتی، خلق تجربه جدید برای مشتری و اطلاع‌رسانی و تبلیغات دانست و اضافه کرد: موفقیت در متفاوت فکر کردن است. دکتر محمدیان ادامه داد: برندهای امروزی برای اطلاع‌رسانی به مخاطب خود و انتخاب رسانه نیز جسارت به خرج می‌دهند، اگر هم بیلبورد استفاده می‌کنند، با شیوه‌هایی نو و سبکی جدید، اگر پوستری طراحی می‌کنند، از جذابیت‌ها و خلاقیت‌های متعددی در آن بهره‌گیری می‌کنند و بیشتر سعی می‌کنند با استفاده از رسانه‌های جدید و شبکه‌های مجازی و درگیر کردن مخاطب، به آنچه می‌خواهند برسند. ما امروز با پدیده بازاریابی زنده نیز مواجه هستیم که در آن، تست محصول، حس تجربه کردن از محصول و لمس کردن محصول بیش از گذشته مدنظر مد نظر قرار می‌گیرد و مخاطب مابعد ما بعد از جلب‌توجه جلب توجه و ایجاد اشتیاق بیش‌ازپیش بیش از پیش به سمت عمل خرید، رضایت نشان می‌دهد. وی در پایان گفت: به‌طورکلی به طور کلی جسارت درفروش در فروش و تبلیغات و برندینگ و روابط عمومی و ارائه خدمات خاص به مخاطب، جلب‌توجه جلب توجه او به‌صورت به صورت جسورانه، ایجاد اشتیاق در او به‌صورت به صورت خلاقانه و فراهم آوردن کنش خرید در او به‌صورت به صورت جذاب و همچنین نگه‌داری او و ایجاد مخاطب به یک مشتری وفادار و دائمی، همه بر اهمیت موضوع جسارت در تبلیغات و برندینگ تأکیددارند تأکید دارند و باید بدانیم آنچه در این عرصه مهم است خلاقیت و نوآوری است و کپی کاری و تقلید چه از رقبای داخلی و چه رقبای خارجی در این عرصه نه‌تنها نه تنها جسارت را فراهم نمی‌آورد که ممکن است سرخوردگی و یاس و ناامیدی مخاطبمان را هم در پی داشته باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار