توان رسانه‌های دیجیتال به‌ خوبی مورد استفاده‌ قرار نگرفته است

رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در حوزه پیشگیری از جرائم اقتصادی، جرائم خشن و جرائم سایبری فعالیت‌هایی کردیم اما از توان رسانه‌ها به‌ خوبی استفاده نکرده‌ایم.

رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در حوزه پیشگیری از جرائم اقتصادی، جرائم خشن و جرائم سایبری فعالیت‌هایی کردیم اما از توان رسانه‌ها به‌ خوبی استفاده نکرده‌ایم.

سید مرتضی مصطفوی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: پلیس فتا سال 89 بر اساس سند راهبردی کشور و با هدف تأمین امنیت در فضای مجازی آغاز به کار کرد در آن سال‌ها فکرش را نمی‌کردیم که رسانه و فضای مجازی یک وسیله راهبردی برای هدایت افکار عمومی و فرهنگ‌سازی اهداف اجتماعی شود، البته در فضای مجازی افرادی به‌ صورت مغرضانه و هدفمند در مسیر تخریب هویت و فرهنگ ایرانی فعالیت جدی می‌کنند.

وی راهکار مقابله با این جریان‌های مخرب را مقابله نرم رسانه انقلابی دانست و عنوان کرد: در کار خود این موضوع را حس می‌کنیم که برخی گروه‌ها در حال فعالیت تخریبی در فضای مجازی هستند و رسانه‌های دیجیتال خودمان با آموزش همگانی شهروندان با این گروه‌ها مقابله می‌کنند.

رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان این که در حوزه پیشگیری از جرائم اقتصادی، جرائم خشن و جرائم سایبری فعالیت‌هایی کردیم، تصریح کرد: از توان رسانه‌های جدید به‌ خوبی استفاده نکرده‌ایم، در یک‌زمان فقط صدا و سیما را داشتیم اما امروز صدها رسانه داریم که بخشی از فرهنگ‌سازی جامعه را عهده‌دار شده‌اند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: نیاز است که از فضای رسانه‌های دیجیتال به‌ صورت بهتر استفاده کنیم، می‌توانیم بهتر از این محتوا سازی کنیم و به‌ صورت کلیپ و عکس نوشت و صدا محتوا آماده کنیم.

وی در پایان در رابطه با نوع جذب نیروهای جدید در پلیس فتای اصفهان گفت: در جذب پلیس فتا دو رویکرد داریم نخست آن‌که در رشته‌های ارشد و دکترا متخصصینی را جذب کنیم و رویکرد دوم آن است که از ظرفیت و توانایی مردم استفاده کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار