احداث موزه مردم‌شناسی در اصفهان ضروری است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احداث موزه مردم‌شناسی اصفهان با توجه به ظرفیت گردشگری داخلی و خارجی این شهر ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احداث موزه مردم‌شناسی اصفهان با توجه به ظرفیت گردشگری داخلی و خارجی این شهر ضروری است.

به گزارش فارس ، فتح‌اله معین صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در زمان تبلیغات انتخابات شوراها، توسعه فضای کسب و کار شهر اصفهان مطرح شده بود که یکی از راه‌های رسیدن به هدف تعاون است.

وی افزود: ایجاد مراکز تفریحی، خدماتی و فرهنگی برای صنوف و استفاده اقشار مختلف از این مراکز، گام‌های مؤثری در شهر اصفهان برداشته خواهد شد تا همه صنوف بتوانند فعالیت داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احداث موزه مردم‌شناسی اصفهان با توجه به ظرفیت گردشگری داخلی و خارجی این شهر ضروری است، همچنین با توجه به تنوع قومیت‌ها در اصفهان این موزه با دارا بودن مجموعه‌ای غنی می‌تواند موجب جذب گردشگر و شناساندن فرهنگ غنی ایران باشد.

وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه همه‌ساله اعتباری برای خرید آثار نفیس موزه هنرهای معاصر اصفهان پیش‌بینی می‌شود اما هنوز نتوانسته‌ایم پیشرفت خوبی در این زمینه داشته باشیم که امیدواریم این موزه و سایر مراکزی که می‌تواند در جهت شناساندن فرهنگ و تمدن پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی گام مؤثری برداشته شود.

معین در پایان عنوان داشت: دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان از زمان به رسمیت رسیدن تا کنون هنوز فرصت پیگیری لوایح را نداشته است که از امروز این امر نیز پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار