هوای اصفهان در آخر هفته خنک تر می شود

کارشناس مسئول هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر افزایش ابر در غرب و شرق استان اصفهان و وزش باد نسبتاً شدید در مناطق جنوب غربی

کارشناس مسئول هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر افزایش ابر در غرب و شرق استان اصفهان و وزش باد نسبتاً شدید در مناطق جنوب غربی استان است.
فاطمه زهرا سیدان کارشناس مسئول هواشناسی استان اصفهان در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر آسمانی صاف و جوی نسبتاً پایدار بر روی استان است.
وی ادامه داد: بر این اساس آسمان در مناطق غرب و شرق استان وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق جنوب غربی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس مسئول اداره هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به‌پیش بینی وضع جوی در ۲۴ ساعت آینده، دو درجه افزایش دما و در روزهای جمعه و شنبه کاهش سه‌درجه‌ای هوا را داریم که احتمال بارش باران بسیار خفیف در ارتفاعات جنوب غرب وجود دارد.
وی عنوان کرد: بیشینه دما در استان اصفهان ۳۵ درجه و کمینه آن ۱۶ درجه است، پیش‌بینی‌های انجام‌شده خوروبیایانک را با ۳۹ درجه گرم‌ترین شهر استان و بوئین میاندشت را با ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهر استان نشان می دهد.
وی در پایان بابیان اینکه مسافران و گردشگران می‌توانند با آسودگی خیال تعطیلات آخر هفته را به سفرهای بیرون شهری بروند اظهار کرد: دمای هوا در شهر ساحلی باغبهادارن و زرین‌شهر با خنکی وصف‌ناپذیری روبه‌رو بوده و شهروندان می‌توانند ساعات خوشی را در آنجا سپری کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار