مراقب تماس های مشکوک باشید/ توزیع «کارت سلامت» کلاهبرداری است

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: تماس های تلفنی با عنوان کارگزاران توزیع کارت سلامت و عناوین مشابه آن کلاهبرداری است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: تماس های تلفنی با عنوان کارگزاران توزیع کارت سلامت و عناوین مشابه آن کلاهبرداری است.

به گزارش ایمنا ، در پی تماس افرادی تحت عنوان کارگزار یا نماینده بیمه یا وزارت بهداشت با بیمه شدگان و مستمری بگیران مبنی بر پرداخت هزینه در ازای دریافت کارت سلامت و تداوم خدمات بیمه ای، این روابط عمومی اعلام کرد، که هیچ مجوزی برای هیچ کارگزاری و نمایندگی یا شرکتی برای ارائه کارت سلامت و عناوین مشابه آن از سوی وزارت بهداشت یا سازمانهای بیمه گر حوزه سلامت صادر نگردیده است و هرگونه تماس تلفنی در این رابطه صرفا جهت کلاهبرداری است.

در ادامه آمده است چنانچه شهروندان و بیمه شدگان با تماس تلفنی برخورد کردند که فردی خود را نماینده و کارگزار سازمان های بیمه گر یا شرکت های بیمه و .. معرفی و مشخصات آنها را اعلام می کند تا ترغیب به پرداخت هزینه در ازای ارایه کارت سلامت و بعضا تعویض دفترچه با کارت سلامت و یا فروش بن کارت یا عناوین مشابه جهت تداوم بیمه سلامت شوند، اطمینان داشته باشند این تماس ها از سوی افراد کلاهبردار است.

این روابط عمومی اعلام کرد، هیچ تماس تلفنی برای ارائه کارت سلامت با بیمه شدگان و یا شهروندان بابت صدور کارت سلامت از سوی هیچ مرجع قانونی صورت نگرفته است.

براساس این گزارش، بار دیگر به کلیه شهروندان و بیمه شدگان توصیه می شود که اخبار سلامت و بیمه سلامت را صرفا از طریق سایت های رسمی سازمانهای بیمه گر و وزارت بهداشت و منابع موثق مانند خبرگزاری های رسمی، روزنامه های کثیرالانتشار و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیگیری کنند و به هیچ‌وجه به تماس‌های تلفنی افراد ناشناس اعتماد ننمایند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار